|
|
کدخبر: ۱۵۷۴۷۵

سعیدی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به تبلیغات صداوسیما برای عدم دریافت یارانه، تاکید کرد این تبلیغات نباید به گونه ای باشد که در دل افراد رعب ایجاد شود.

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با انتقاد از فضاسازی رسانه ای در خصوص عدم دریافت یارانه اظهار داشت: باید این موضوع تفکیک شود. اگر قرار است تبلیغاتی نیز صورت بگیرد، باید روی آن دسته از کسانی که به یارانه نیاز ندارند و جزء اقشار آسیب پذیر جامعه نیستند، صورت گیرد و سیاست های منع و تشویقی تبلیغاتی بر این افراد متمرکز شود.

وی ادامه داد: اینکه ما لبه تیز تبلیغات و تهدیدات را به سمت کسانی که نیازمند هستند بگیریم درست نیست؛ اقشار آسیب پذیر جامعه افرادی هستند که در مناطق محروم زندگی می کنند و حتی فرصت دسترسی به اینترنت و داشتن اطلاعات جامع و آشنایی با فرم را ندارند. لذا این شیوه تبلیغاتی نباید باعثبشود که در دل این افراد رعبی ایجاد شود که نتوانند از حق و حقوق خود استفاده کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس افزود: ضرب المثلی در زبان ترکی رایج است که ترجمه فارسی آن این است " نمی خواهی بدهی نده، چرا حالا توهین هم می کنی ".

سعیدی با اشاره به فضاسازی برخی مجریان صدا و سیما در خصوص عدم دریافت یارانه گفت: من یکی از برنامه های صدا و سیما را نگاه می کردم. برخی از مردم به این برنامه و مجری برنامه که آقای حیدری بود، پیامک زده بودند که خودش هم می خواند.

وی خاطرنشان کرد: در پیامک ها آمده بود که " آقای حیدری خودت نمی خواهی بگیری چرا به مردم القا می کنی که بقیه مردم که نیازمند هستند، نگیرند ".

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار