|
|
کدخبر: ۱۵۷۴۹۱

در جلسه امروز کمیسیون صنایع مجلس /

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، اقدامات شورای عالی فضای مجازی در حوزه اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گرفت.

کمال الدین پیرمؤذن عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه عصر امروز این کمیسیون دبیر شورای عالی فضای مجازی گزارشی از اقدامات و برنامه های این شورا در حوزه سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و نیز مرکز ملی فضای مجازی را به نمایندگان ارائه داد.

وی افزود: در بخش دیگری از این جلسه، اعضای کمیسیون نقطه نظراتشان را در مورد نامگذاری سال به عنوان " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " را مطرح و بر تلاش مجلس و کمیسیون صنایع و معادن در این راستای تحقق اهداف آن در سال جاری تأکید کردند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه، تصریح کرد: در این جلسه اعضای کمیسیون از اقتصاد مقاومتی به عنوان قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات خارجی یاد کردند.

پیرمؤذن با انتقاد از اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه حضور نیافت، خاطرنشان کرد: در حال متأسفانه ۱۳۳۰ سؤال از وزرای دولت فقط به دلیل اظهاراتشان و نه عملکردشان مطرح است که آن ها در پاسخگویی به این سؤالات کوتاهی می کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار