|
|
کدخبر: ۱۵۷۷۵۷

در حال بروزرسانی / سقای بی ریا در نشست خبری جبهه پایداری

سخنگوی جبهه پایداری کانال کشی فکری و عقیدتی و شرکت فعال در رقابت های سیاسی را از اهداف اصلی جبهه پایداری برشمرد و گفت: یکی از کارهای اصلی تشکل های سیاسی تربیت نیروهای صالح و کارآمد است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، حجت السلام ناصر سقای بی ریا سخنگوی جبهه پایداری در نشست خبری این جبهه که در دفتر آن برگزار شد با بیان اینکه یکی از اقدامات اخیر جبهه پایداری تنظیم مرامنامه این تشکل بود، اظهار داشت: ما در این مرامنامه اهداف، اصول و خط مشی جبهه را تعریف کردیم.

سقای بی ریا ادامه داد: تعریف ما از یک تشکل سیاسی فرهنگی همان صحبتی است که مقام معظم رهبری به عنوان کانال کشی برای هدایت فکری در جامعه مطرح کردند از این رو هدف پایداری کسب قدرت نیست بلکه رساندن جامعه به سطحی از آگاهی عقیدتی است.

سخنگوی جبهه پایداری با تأکید بر اینکه ما با این توانمندی در مسابقات قدرت نیز شرکت می کنیم اما هدف مان پیشبرد اهداف و کانال کشی عقیدتی است، افزود: اگر بخواهیم جبهه پایداری را در یک چارچوب تعریف کنیم باید بگوییم هدف آفرینش انسان ها برخورداری از حیات طیبه است و در جامعه فعلی نیز اطاعت از ولی فقیه امری واجب محسوب می شود.

وی تصریح کرد: در چنین جامعه ای صلاح آن در گرو مدیرانی صالح و کارآمد بوده و یکی از وظایف اصلی تشکل های سیاسی تربیت نیروهای کارآمد است. از این رو جبهه پایداری ضمن کانال کشی فکری و عقیدتی و شرکت فعال در رقابت های سیاسی در جهت حاکمیت صالحین حرکت می کند.

سقای بی ریا این موضوع را از کلیات اهداف شکل گیری جبهه پایداری برشمرد و یادآور شد: اهداف عملیاتی این جبهه نیز بر اساس فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی منطبق با فرمایشات امام(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری طرح ریزی می شود.

سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به اهداف عملیاتی این جبهه به دمیدن روح فرهنگ اسلامی در کالبد سیاسی، خودسازی و تقوا پرداخت و ادامه داد: فعالیت برای تشکیل تمدن نوین اسلام، تقویت جنبه های فرهنگی فعالیت سیاسی، ارائه الگوی عملی برای فعالیت سیاسی اسلامی، کمک برای شکل گیری نیروهای سیاسی کارآمد و حمایت از افرادی که با این اهداف قرابت دارند از دیگر اهداف عملیاتی جبهه پایداری است و اولین اصل خود را در این راستا عمل به تکلیف بر اساس حجت شرعی قرار داده است.

ادامه دارد…

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار