|
|
کدخبر: ۱۵۸۱۶۵

نیک فر در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، ضمن اعلام تشکیل کارگروه انتخاباتی در تشکل متبوعش از سخنرانی غلامعلی حدادعادل در اولین نشست ماهانه این تشکل سیاسی در سال ۹۳ خبر داد.

احمد نیک فر عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه جلسه پیش کنگره تشکل متبوعش پنج شنبه هفته جاری برگزار می شود، گفت: در این جلسه دبیران استان ها به همراه اعضای شورای مرکزی شرکت خواهند کرد و پیرامون برگزاری کنگره بحثو بررسی می کنند.

وی با بیان اینکه جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش نیز برگزار شد، اظهارداشت: در این جلسه آقامحمدی " عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام " به تشریح و اهمیت سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی پرداخت.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین همچنین از سخنرانی غلامعلی حدادعادل عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در اولین نشست ماهانه جام در سال ۹۳ خبر داد و افزود: عنوان این سخنرانی نامگذاری سال جاری به نام " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " است، این نشست اوایل اردیبهشت ماه در دفتر مرکزی جامعه مهندسین تشکیل خواهد شد.

نیک فر در ادامه با اشاره به فعالیت انتخاباتی اصول گرایان در انتخابات مجلس، گفت: به نظر من اصلاح طلبان فعالیت های انتخاباتی خود را تازه شروع نکرده اند و برخی از آن ها یک سال پیش برای انتخابات آماده شده اند اما اصول گرایان هنوز به صورت عملی وارد انتخابات نشدند.

وی در عین حال از تشکیل کارگروه انتخاباتی در جامعه اسلامی مهندسین خبر داد و افزود: با این حال ما کارگروهی را تشکیل دادیم تا نحوه ورود اصول گریان در انتخابات را بررسی کند و در این کارگروه برخی از اعضای شورای مرکزی هم حضور دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار