|
|
کدخبر: ۱۵۸۵۲۴

باهنر در جلسه علنی مجلس مطرح کرد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد جدول زمان بندی برای حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی تا اردیبهشت ماه ارائه شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) پارلمان، در جریان بررسی راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در خانه ملت درباره دلایل ارائه گزارش از سوی دستگاه های مختلف درباره اقتصاد مقاومتی گفت: درباره این سیاست ها اقدامات به صورت جدی آغاز شده و در حال برنامه ریزی است؛ دولت در حال تعیین وظایف دستگاه ها در این زمینه است.

وی با بیان اینکه در مجلس مرکز پژوهش ها به صورت جدی بر روی اقتصاد مقاومتی کار می کند تصریح کرد: من نیز چند جلسه با روسای کمیسیون های مجلس داشته ام.

باهنر ابراز امیدواری کرد که تا پایان اردیبهشت ماه جدول زمان بندی برای حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی ارائه شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یک پروژه نیست و یک رویکرد محسوب می شود یادآور شد: دولت هم مباحثخود را در این زمینه مطرح کرد که برخی از آنها توصیفی بود و باید کمی شود و آنها نیز که کمی شده باید اجرایی و دنبال شود.

وی از اهتمام قوای مقننه و مجریه برای تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: باید دولت و مجلس با همدلی مباحثرا به پیش ببرند؛ ما در مجلس وظیفه خود می دانیم بخشی از جلسه را به این بحثاختصاص دهیم.

پیش از باهنر، خاندوزی به نمایندگی از مرکز پژوهش ها طی سخنانی به آسیب ها و مشکلات پیش روی تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و از لزوم تشکیل شورای عالی با حضور نمایندگان سه قوه در این راستا سخن گفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار