|
|
کدخبر: ۱۵۸۵۶۷

قاضی پور در نطق میان دستور:

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم در مجلس اجازه نمی دهند که غربی ها هوس های بربادرفته ۲۰۰ سال قبل خود را زنده و در امورات داخلی ایران دخالت کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، نادر قاضی پور در نطق میان دستور خود گفت: از نظر اقتصاددانان رکود بدترین بیماری اقتصادی است. آقای رئیس جمهور در فاز دوم هدفمندی یارانه ها به داد کشاورزان، دامداران برسید من برای آنها اعلام خطر می کنم.

وی افزود: آقای رئیس جمهور به بانک های دولتی وغیردولتی ابلاغ کنید تا تسهیلات لازم رادر اختیار کشاورزان و دامداران قرار دهند تا اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اجرایی شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: ما با دادن هزاران شهید این استقلال را به دست آورده ایم و به این استقلال می بالیم. لطفا اجازه ندهید اروپاییان استعمارگر هوس های بربادرفته ۲۰۰ سال گذشته خود را زنده کنند و در امورات داخلی ایران اسلامی دخالت کنند.

قاضی پور تصریح کرد: غربی ها بدانند نمایندگان ملت در مجلس با تمام وجود از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی راه شهدا و امام و رهبر معظم انقلاب دفاع می کنند و از هیچ اقدام مهمی فروگذار نخواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابی خود در بخش های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار