|
|
کدخبر: ۱۵۸۹۹۱

در جمع خبرنگاران /

خبرگزاری تسنیم: دبیر کل حزب اسلامی کار در خصوص تحریم برخی مقامات کشورمان توسط انگلیس، گفت: دولت باید از منافع ملی دفاع کند و همین کار را می کند، وظیفه ای غیر از این ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار عصر امروز در حاشیه مراسم هفتم پدر همسر سید محمد خاتمی در جمع خبرنگاران درباره فعالیت حزب متبوعش در انتخابات مجلس دهم گفت: شعبات حزب وارد گفت وگو شدند و به عبارتی گفت وگوهای خود را با کاندیداها آغاز کردند البته هنوز انتخابات به شورای مرکزی حزب نرسیده و در سطح استان ها در حال مذاکره هستیم.

وی همچنین درباره اینکه به نظر شما کدامیک از جریانات سیاسی برنده انتخابات مجلس آینده خواهند شد، اظهار داشت: بنده پیشگو نیستم اما به نظرم مردم مشکلاتی دارند و هر کدام از گروه ها که بتوانند به این مشکلات مردم پاسخ دهند برنده خواهند شد.

کمالی در ادامه در پاسخ به این پرسش که اقدام اخیر اروپا و انگلیس مبنی بر قرار دادن ۱۵ نفر از مدیران و فعالان سیاسی در لیست تحریم را چگونه ارزیابی می کنید، این اقدام را جنگ و جدال سیاسی دانست و گفت: این مصوبات و اقدامات مصرف داخلی دارد و آن چیزی که در پنهان صورت می گیرد، شفاف است.

وی درباره اینکه موضع دولت در قبال این اقدام باید چه باشد؟ گفت: دولت باید از منافع ملی دفاع کند و همین کار را می کند، وظیفه ای غیر از این ندارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار