|
|
کدخبر: ۱۵۹۰۵۳

موسوی لاری در جمع خبرنگاران:

وزیر کشور دوران اصلاحات با بیان اینکه اقدام آمریکایی ها در عدم صدور روادید به ابوطالبی بی اخلاقی سیاسی بود گفت: ما با آمریکا هیچ نسبت و رابطه ای نداریم و این اقدامات خصمانه، مردود است.

عبدالواحد موسوی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، در حاشیه مراسم ختم پدرهمسر سیدمحمد خاتمی با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا در عدم صدور روادید به حمیدابوطالبی، اظهار داشت: قطعا اقدام آمریکا یک بداخلاقی سیاسی و عملی غیرموجه است و به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

وی افزود: ما با آمریکا هیچ نسبت و رابطه ای نداریم و این اقدامات خصمانه، مردود است.

وزیر کشور دوران اصلاحات با بیان اینکه اصلاح طلبان حضور همه جانبه و چشمگیری در انتخابات مجلس آینده خواهند داشت، تصریح کرد: صحبت کردن درباره انتخابات زود است. اما ما بدنبال حضور پرشور مردم در انتخابات هستیم و این مسئله در اولویت قرار دارد.

وی در پاسخ به این سؤال مبنی بر اینکه آیا عناصر فتنه ۸۸ قصد دارند در انتخابات فعالیت کنند، گفت: صحبت کردن درباره این مسائل زود است.

موسوی لاری در پاسخ به سؤال دیگری درباره اینکه اظهارات برخی که قصد دارند سران فتنه ۸۸ را تطهیر کرده و زمینه رفع حصر آنها را فراهم کند و ارزیابی شما چیست، گفت: شورای عالی امنیت ملی در این خصوص تصمیم گیری می کند اما امیدواریم که این مسئله حل شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار