|
|
کدخبر: ۱۵۹۲۶۶

امیردریادار سیاری:

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: گشت های نیروی دریایی امنیت دریای خزر را تامین می کنند.

به گزارشخبرگزاری فارساز انزلی، امیر دریادار حبیب الله سیاری صبح امروز در جمع کارکنان منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با گرامیداشت روز ارتش اظهار کرد: روز ۲۶ فروردین دریادلان نیروی دریایی در ناوشکن های سهند، سبلان و جوشن مردانه جنگیدند و به شهادت رسیدند و نشان دادند که از هیچ ابرقدرتی واهمه نداریم.

وی اظهار کرد: سفر ناوگروه ناوگان شمال سال گذشته به بندر آستراخان روسیه نشان دهنده اقتدار نظامی در دریای خزر است.

فرمانده نیروی دریایی درباره نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب موضوع اقتصاد مقاومتی در سال گذشته را مورد توجه خاص قرار داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: دشمن برای جلوگیری از رشد انقلاب اقدام هایی مانند ترور، درگیری های قومی، هشت سال جنگ و… انجام داده اما در این اقدام ها به نتیجه ای نرسیده است و اکنون می خواهد از طریق اقتصاد و جنگ نرم به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به اینکه باید در اقتصاد قوی شویم و مراقب باشیم دشمن در افکار ما تسلط پیدا نکند، ادامه داد: باید پیش از پیش تلاش کنیم.

سیاری اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی باید به قدری قوی شود و خودکفایی و پایه های اقتصادی به جایی برسد که در مقابل دشمن پیروز شویم و این جزو توانمندی های ما است.

وی یکی از ظرفیت های مقابله با دشمن طبق فرمایش رهبری را حضور در آب های آزاد برای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم به دنبال تسلط در فرهنگ ماست و قشر جوان امروز مورد تهاجم فرهنگی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره صدور قطعنامه اتحادیه اروپا تصریح کرد:

بندهای این قطعنامه مانند آزاد کردن همجنس بازی نشانه فرهنگ آنهاست که می خواهند آن را بر جوانان ما حاکم کنند.

وی با بیان اینکه باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم، خاطرنشان کرد: باید نشان دهیم که فرهنگ ما بالاتر از آنهاست.

سیاری درباره امنیت دریاها یادآور شد: تامین امنیت دریاها به عهده نیروی دریایی است و گشت های نیروی دریایی امنیت دریای خزر را تامین می کنند.

انتهای پیام / ۸۴۰۰۱

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار