|
|
کدخبر: ۱۵۹۷۰۸

تقوی در جمع خبرنگاران

عضو جامعه روحانیت مبارز با اعلام این خبر که نشست های گسترده اصولگرایان در آینده برگزار خواهد شد، گفت: در نشست فعلی هم اندیشی اصولگرایان از چهره های مؤثر این جریان دعوت به عمل آورده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، سیدرضا تقوی عضو مجمع روحانیت مبارز عصر امروز در حاشیه مراسم ختم والده بادامچیان در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره نشست هم اندیشی اصولگرایان اظهار داشت: ما هر هفته نشست برگزار می کنیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه شخصیت ها و احزابی در جلسه هم اندیشی اصولگرایان حضور پیدا می کنند، گفت: همه اصولگراهایی که دعوت می شوند.

تقوی در پاسخ به پرسشی بر این اساس که آیا اصولگرایان شروع به آسیب شناسی نکرده اند، تصریح کرد: هنوز خیر.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در واکنش به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه اصلاح طلبان انتخابات مجلس را کلید زده اند آیا اصولگرایان نمی خواهند در این زمینه اقدامی انجام دهند، گفت: تا انتخابات مجلس هنوز دو سال دیگر زمان باقی مانده است و بحثانتخابات نیز فعلا مطرح نیست.

وی وحدت، همدلی و هماهنگی را ۳ هدف جلسات هم اندیشی اصولگرایان عنوان و خاطر نشان کرد: در جلسات هم اندیشی اصولگرایان شخصیت های حقیقی دعوت شده اند و به عنوان عضویت در حزب خاص نبوده است یعنی افراد بر اساس همان شاخصه اصولگرایی دعوت می شوند.

تقوی افزود: از مجموعه اصولگرایان برای هم اندیشی جلسات اصولگرایان دعوت به عمل می آید بنابراین از چهره های مؤثری دعوت کرده ایم که هماهنگی و همدلی ایجاد و استهلاک ها کم شود و در جهت ایجاد و نشاط اجتماعی می تواند بسیار مؤثر باشد.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این پرسش که آیا این جلسات اصولگرایان تاکنون نتیجه ای داده است یا خیر، خاطر نشان کرد: همین نشست ها فرصت خوبی است تا افراد کنار هم بنشینند و با هم صحبت کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از کاندیداهای اصولگرای موجود در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای حضور در نشست های هم اندیشی اصولگرایان دعوت به عمل آمده است یا خیر اظهار کرد: ما به اینکه فلان شخص کاندیدا بوده یا نبوده فکر نمی کنیم بلکه از چهره هایی که در حوزه اصولگرایی مؤثر هستند و در بدنه اجتماعی نفوذ دارند دعوت می کنیم. جلسات وسیع تر اصولگرایان در آینده برگزار خواهد شد.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیت الله مهدوی کنی مثل اینکه از اصولگرایان دلخور بودند، گفت: آیت الله مهدوی کنی گله داشتند و این گله نیز گله ای درون خانوادگی است.

تقوی در واکنش به بروز رسانی ۱۵ مقام ایرانی در لیست تحریم های غرب اظهار کرد: این ها جزو شیطنت های انگلیس است و انگلیس نیز در شیطنت کردن از بقیه نظام های غربی پیشگام تر است و فتنه انگلیس فتنه جدیدی نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار