|
|
کدخبر: ۱۶۰۴۲۲

ثابتی در گفت وگو با فارس:

عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با بیان اینکه مصادره مایملک رسمی کشور، تعرض به هویت ایرانی ها و حیثیت سیاستمداران ما است، گفت: نتیجه دیپلماسی همراه با خنده افراطی مصادره اموال کشور است و دولت باید پاسخگو باشد.

مجتبی ثابتی عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفت گو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، گفت: مصادره ساختمان علوی ایران از سوی آمریکا اقدام عجیبی نیست و یک کار بدیهی به شمار می رود زیرا در بیش از ۳۰ سال که از انقلاب اسلامی می گذرد آمریکا همیشه به صورت مستقیم یا غیرمستقیم تعرضاتی را نسبت به اموال ایران داشته است.

وی افزود: در جریان تسخیر و آزادسازی گروگان های لانه جاسوسی قرار بود آمریکا اموال بلوکه شده ایران و تجهیزات نظامی و کشاورزی که ایران به صورت قانونی خریداری کرده بود را آزاد کند ولی هیچ کدام را آزاد نکرد و هزینه های بسیاری به ایران وارد شد.

ثابتی با بیان اینکه به نظر می رسد آمریکا قصد شوخی و بی حرمتی به کشور ما را دارد، ادامه داد: آمریکا حتی به تعهدات خودش نیز پایبند نیست و اقداماتش خلاف مقررات بین الملل است به طوریکه حتی رایزنی های بین المللی را نیز به رسمیت نمی شناسد و بسیار واضح اعمال غیرقانونی انجام می دهد.

* مصادره ساختمان علوی از سوی آمریکا ننگ دولت یازدهم است

عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور اظهار داشت: نتیجه ادبیات منفعلانه و دیپلماسی همراه با خنده افراطی مصادره اموال کشور است و دولت باید پاسخگوی این بی حرمتی باشد.

ثابتی تعرض به مایملک رسمی کشور را مصادره هویت ایرانیان دانست و گفت: وقتی آمریکا به مایملک رسمی ما تعرض می کند تعرض به یک ساختمان نیست بلکه مصادره هویت ایرانی ها و حیثیت سیاستمداران ما است.

عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اضافه کرد: از مصادره مایملک ایران نمی توان به سادگی گذشت و منتقدان را هم افراطی خطاب کرد، خنده بیش از حد سیاستمداران ما آمریکا را به این نقطه رساند که در دولت جدید اخم در کار ما نیست در حالیکه مسئولان سیاست خارجه ما باید با قدرت از حیثیت ایرانیان دفاع کنند.

ثابتی با بیان اینکه مصادره ساختمان علوی ننگی برای دولت است، گفت: احساس می شود که شعارهای دولت از عنصر تدبیر فاصله گرفته است، اقدامات دولت خلاف امید است زیرا گرفتن حقوق حقه مردم ما را به امید نزدیک می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار