|
|
کدخبر: ۱۶۰۹۱۰

باهنر در دیدار با آیت الله نوری همدانی:

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: مشی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی مهندسی همراهی و تبعیت از روحانیت مبارز، جامعه مدرسین و رهبر معظم انقلاب بوده و سعی داشته ایم مسیرمان از روحانیت و مرجعیت و رهبری جدا نشود.

به گزارشخبرگزاری فارساز قم، محمدرضا باهنر ظهر امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسی با آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: جامعه اسلامی مهندسی ۲۰ سال سابقه فعالیت دارد و مشی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی آن نیز همراهی و تبعیت از روحانیت مبارز، جامعه مدرسین و رهبر معظم انقلاب بوده و سعی داشته ایم مسیرمان از روحانیت و مرجعیت و رهبری جدا نشود.

وی افزود: نگاهی به سابقه ۲۰ ساله نشان می دهد از مسیری که پیموده ایم تنها خیر و برکت را دیده ایم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جامعه اسلامی مهندسی به دولت و دولتمردان اعلام کرده است که به شرط اعتدال و خردورزی و اصول گرایی همه تلاش را در راستای کمک برای حل مشکلات خواهد داشت، عنوان داشت: مشکلات مملکت کم نیستند و امیدواریم با تدبیر و در سایه توجهات امام عصر(عج) حل شوند تا سطح زندگی مردم ارتقا پیدا کند.

وی گفت: استفاده از بیانات مرجعیت و علمای حوزوی برای اعضای شورای مرکزی جامعه مدرسین که فعالان سیاسی هم هستند همواره راهگشا بوده است.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۴ / ل۲۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار