|
|
کدخبر: ۱۶۰۹۱۱

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین عنوان کرد

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین کشور گفت: دولت را در صورت حرکت در خط اعتدال، خردورزی و پافشاری بر ارزش های اصیل انقلاب و اسلام مورد حمایت قرار می دهیم.

به گزارشخبرگزاری فارساز قم، محمدرضا باهنر پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی در سخنانی به بیان گزارشی از اقدامات و فعالیت های جامعه اسلامی مهندسین پرداخت و اضافه کرد: جامعه اسلامی مهندسین در طول ۲۰ سال فعالیت خود در مسائل سیاسی و فرهنگی با جامعه روحانیت و مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه ارتباط داشته و با ایشان همراهی کرده است.

وی از جمله افتخارات جامعه اسلامی مهندسین را همکاری و هماهنگی فعالیت های سیاسی با حوزه های علمیه، مراجع تقلید و ولایت عنوان کرد و بیان داشت: در سال جاری که از سوی رهبر انقلاب به نام سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " نام گذاری شده است در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و سیاست خارجی سالی پرمشغله را پیش رو داریم و امیدواریم که دولت بتواند در این عرصه ها موفق باشد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه مذاکرات و گفت وگو با دولت های خارجی از سوی تیم دیپلماسی در جامعه حساسیت هایی ایجاد کرده است خاطرنشان کرد: دولت را در صورت حرکت در خط اعتدال، خردورزی و پافشاری بر ارزش های اصیل انقلاب و اسلام مورد حمایت قرار داده و این اقدام را وظیفه ای برای خود می دانیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات در نتیجه فشارهای خارجی و بی تدبیری در داخل کشور ایجاد شده است افزود: امیدواریم که در سال جاری این مشکلات برطرف شود.

به گزارش فارس، اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور قرار است دیدارهای با آیت الله نوری همدانی، آیت الله جوادی آملی، آیت الله علوی گرگانی و آیت الله صافی گلپایگانی داشته باشند.

انتهای پیام / ۲۲۵۸ / ط۳۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار