|
|
کدخبر: ۱۶۰۹۹۱

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه زن در جامعه غربی یک کالای مصرفی قلمداد می شود اظهار کرد: این در حالی است که در جامعه اسلامی و انقلابی ایران شاهد هستیم که بانوان دارای جایگاه ویژه ای بوده و در عرصه های مختلف می درخشند.

به گزارشخبرگزاری فارساز قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا(س) فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) را گرامی داشت و با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) الگویی برای ولایت پذیری است تاکید کرد: ایشان در اوج ولایت پذیری قرار داشتند و ما باید از ایشان در خصوص ولایت پذیری درس بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امام خمینی همواره نسبت به جایگاه زنان توجه ویژه ای داشتند تاکید کرد: ایشان بر گردن حوزه های علمیه و جامعه بانوان حق بزرگی دارند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه بانوان در عرصه های مختلف کشور نقش آفرینی های ارزنده ای داشته اند بیان کرد: بانوان ما در دوران دفاع مقدس ایثارگری های بسیاری کرده و حمایت های بی دریغی از رزمندگان داشتند.

وی با اشاره به اینکه مادران رزمندگان ثمره عمر خود را با قرآن در مسیر دفاع از مملکت بدرقه می کردند تصریح کرد: این اقدام و حرکت ایشان نشان دهنده ایمان قلبی است که به امام و انقلاب داشتند.

محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران دارای ابعاد گوناگون بوده و در همه بخش ها حرفی برای ارائه دارد تصریح کرد: یکی از افتخارات نظام اسلامی ایران حضور گسترده بانوان در عرصه های علمی و پژوهشی است.

وی با اشاره به اینکه زن در جامعه غربی یک کالای مصرفی قلمداد می شود اظهار کرد: این در حالی است که در جامعه اسلامی و انقلابی ایران شاهد هستیم که بانوان دارای جایگاه ویژه ای بوده و در عرصه های مختلف می درخشند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حضرت امام(ره) فرمان تشکیل جامعة الزهرا(س) را صادر فرمودند ادامه داد: این اقدام نشان از اوج دوراندیشی امام راحل دارد و امیدواریم که جامعة الزهرا(س) بتواند همچون همیشه به وظیفه خود عمل کند.

وی همچنین به درخواست مسئول این نهاد درخصوص بازدید رهبر معظم انقلاب از مجموعه جامعة الزهرا(س) اشاره کرد و اظهار داشت: سلام شما را خدمت مقام معظم رهبری ابلاغ خواهم کرد و در مورد اینکه حضرت آقا بازدیدی داشته باشند تصور می کنم عملی باشد و البته این بازدید در فرصت خودش که امیدواریم چندان دور نباشد، انجام می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب درخصوص پیشرفت کشور دغدغه جدی دارند، اظهار کرد: ایشان همیشه دانشگاهیان را به حضور طلبیده و درخصوص راهکارهای علمی پیشرفت و توسعه پیگیری می کنند و یکی از رموز پیشرفت های کشور نیز عنایت حضرت آقا به تولید علم است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به تشدید دشمنی ها با نظام اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی موجب شد که ملت های دنیا بیدار شده و همه اینها ثمره تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و حمایت های مردم است.

انتهای پیام / ۲۲۵۸ / ق۴۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار