|
|
کدخبر: ۱۶۱۴۴۴

سروری در گفت وگو با فارس:

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها در مذاکرات به دنبال رسیدن به توافق نیستند، گفت: حجت بر مسئولین تمام شده است زیرا هر چقدر ما جلوی دشمن کوتاه می آییم آنها گام های بیشتری را بر می دارند.

پرویز سروری، قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، با اشاره به مصادره ساختمان متعلق به بنیاد علوی در آمریکا از سوی دولت این کشور گفت: حرکت جدید آمریکا دقیقا با پیش بینی های رهبر معظم انقلاب همخوانی دارد زیرا ایشان نیز در سخنرانی اخیرشان به این موضوع اشاره کردند دشمنی غرب و آمریکا جدی است.

سروری تاکید کرد: قصد آمریکا از آمدن به سر میز مذاکره این است که عرصه را به جمهوری اسلامی تنگ کند و با فریب کاری به اهداف شوم خود برسد.

وی افزود: ما در مدت مذاکرات شاهد این موضوع هستیم که جمهوری اسلامی به وظایف و موارد مندرج در توافقنامه پایبند بوده اما وقتی نوبت به آمریکایی ها می رسد آنها شروع به توطئه گری و بهانه جویی می کنند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به ۴۵۰ میلیون دلاری که آمریکا از محل پولهای بلوکه شده به ایران بازگردانده است، اظهار داشت: آنها امروز ۴۵۰ میلیون دلار از پولهای بلوکه شده ایران را آزاد می کنند اما در عوض یک ساختمان با ارزش چند برابر از آن پولی را که به ما داده اند به بهانه دست داشتن در عملیات های تروریستی، از ما می گیرند که این نشان ازخباثت آمریکایی ها دارد.

سروری افزود: معتقدم آنها با اینگونه حرکات قصد دارند به دنیا ثابت کنند که دست پیش را دارند، البته این موضوع نیز برای ملت ایران به یقین تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها در مذاکرات به دنبال رسیدن به توافق نیستند، گفت: حجت بر مسئولین تمام شده است زیرا هر چقدر ما جلوی دشمن کوتاه می آییم آنها گامهای بیشتری را بر می دارند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی باید با اقتدار با منطق غلط آمریکایی ها برخورد جدی کند، اظهار داشت: دولت و مجلس باید اقدامات عملی انجام دهند تا دیگر شاهد تحرکات خباثت آمیز و استکباری آمریکایی ها در برابر ایران نباشم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار