|
|
کدخبر: ۱۶۱۵۷۴

بیانیه ۲۰۰ تن از نمایندگان مجلس /

خبرگزاری تسنیم: نمایندگان مجلس در بیانیه ای اعلام کردند که اقدام اخیر دولت انگلیس در تحریم مقامات ایرانی حکایت از عدم پایبندی اعضای ۱ + ۵ بر ادعاهایی دارد که در ژنو اتفاق می افتد.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه ای که به امضای ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده است را در صحن علنی قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دولت انگلیس که سابقه دشمنی استعماری او در جهان و با ملت ایران و دخالت های نابجای متعدد آنها در امور داخلی کشورمان در دهه های گذشته بر همگان آشکار گردیده است در روزهای اخیر در اقدامی دیگر برخی از مقامات فعلی و سابق جمهوری اسلامی از جمله دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به قول خود تحریم کرده است.

این اقدام هر چند تاثیری در امور داخلی کشورمان ندارد اما حکایت از عدم پایبندی اعضای ۱ + ۵ بر ادعاهایی دارد که در ژنو اتفاق می افتد و نشان می دهد که آنها هرگز از دشمنی با ایران اسلامی دست نخواهند کشید.

امیدواریم رفتارهایی از این دست که از سوی اعضای ۱ + ۵ بویژه آمریکا و انگلیس که بارها دیده شده است موجب افزایش حساسیت گروه مذاکره کننده دیپلماسی خارجی دولت محترم باشد و موجب شود تا علاوه بر تحرک بیشتر در مقابله با این دخالت ها تمام توان خود را در بکارگیری ظرفیت های داخلی کشور برای حل مشکلات مردم قرار دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار