|
|
کدخبر: ۱۶۱۷۰۶

مسائل و چالش های مرزهای جنوب شرقی کشور با حضور معاون عملیات مرزبانی کشور و برخی از مسئولین در دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرتیپ دوم پاسدار جلال ستاره، معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا، در نشست علمی فرصت ها و چالش های مرز و منطقة مرزی ایران و پاکستان که به همت جهاد دانشگاهی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار می شود، به بررسی مسائل مناطق مرزی جنوب شرقی کشور می پردازد. در این نشست که از ساعت ۱۱ روز سه شنبه دوم اردیبهشت ماه در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد،

بنابر این گزارش علاوه بر سردار ستاره، آقایان پیرمحمد ملازهی، کارشناس ارشد مسائل شبه قاره و پاکستان و پژوهشگر مسائل بلوچستان، دکتر نوذر شفیعی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، دکتر محمود زندمقدم، پژوهشگر و نویسنده مجموعه حکایت بلوچ، و منصور افراسیابی، کارشناس ارشد مسائل پاکستان در وزارت امور خارجه و رایزن سابق سفارت ایران در پاکستان سخنرانی خواهند کرد.

شرکت در این نشست برای همه علاقه­ مندان آزاد است. علاقه مندان می توانند برای آگاهی بیشتر با شماره تلفن های ۶۶۴۸۸۳۳۶ و ۶۶۴۸۸۳۳۷ تماس بگیرند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار