|
|
کدخبر: ۱۶۲۰۹۷

محجوب طی نشست خبری

دبیر کل خانه کارگر گفت: درخواست راهپیمایی برای روز جهانی کارگر داده ایم اما تاکنون پاسخ کتبی به درخواست ما نداده اند و شفاهی گفته اند که با تجمع موافق هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر صبح امروز(دوشنبه) طی یک نشست خبری برنامه های روز جهانی کار و کارگر را اعلام و اظهار کرد: ما همواره بر این باور بوده ایم که هفته کار و کارگر نباید دولتی باشند اما دولت های مختلف نیز همواره مشارکت داشته اند.

وی افزود: بنده از آنجا که شخصا با یک میلیون ستاد برای هفته کار و کارگر موافق بوده ام هر دستگاهی هم می تواند در این روز برنامه بگذارد و این اقدام علائم بدی ندارد.

دبیر کل خانه کار و کارگر با بیان اینکه هفته کارگر از روز جمعه پایان این هفته آغاز می شود، تصریح کرد: به عنوان اولین روز هفته کارگر «روز کارگر، امام، شهدا و معنویت» است که کارگران در مرقد مطهر حضرت امام حضور پیدا خواهند کرد و سخنران این مراسم نیز علی ربیعی وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی خواهد بود.

محجوب با بیان اینکه روز شنبه با حضور در کارگاه های کارگران به تقدیم گل و کارت پستال به کارگران خواهیم پرداخت، گفت: این اقدام از سوی فراکسیون کارگری مجلس و با عنوان روز کارگر، سلامت، رفاه و تأمین اجتماعی است.

وی اضافه کرد: فردای آن روز یعنی روز دوشنبه نیز هفتمین جشنواره نشان خدمت به قانون کار به همت اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری برگزار می شود و دو جشنواره دیگر همچون جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی و نشست مشترک تشکل های کارگری و کارفرمایی در کنار برنامه اصلی خواهیم داشت.

محجوب با بیان اینکه مراسم تجلیل از کارگران بسیجی در روز سه شنبه برگزار خواهد شد، گفت: روز سه شنبه با عنوان روز کارگر، بسیج، تشکل ها و پیشکسوتان کارگری نامگذاری شده است و برنامه تجلیل از کارگران بسیجی به همت سازمان بسیج کارگری انجام خواهد شد.

دبیر کل خانه کارگر در ادامه عنوان روز چهارشنبه را روز کارگر، ولایت، عزم ملی و مدیریت جهادی عنوان کرد و ادامه داد: در این روز کارگران با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت.

وی با اشاره به روز جهانی کار و کارگر در روز ۱۱ اردیبهشت به تشریح برنامه های تشکل متبوع خود در این روز پرداخت و خاطر نشان کرد: در این روز گردهمایی کارگران در تهران برگزار خواهد شد و همچنین مراسم گرامیداشت این روز در شرکت ها و کارخانجات نیز برگزار می شود.

محجوب با تأکید بر اینکه برای روز جهانی کارگر درخواست راهپیمایی داده ایم، گفت: ما برای برگزاری راهپیمایی مصر هستیم اما تاکنون پاسخ کتبی به درخواست ما ندادند و فقط شفاها گفته اند که ما با تجمع موافق هستیم اما پاسخ شفاهی قابل استناد نیست.

وی خاطر نشان کرد: اگر اجازه راهپیمایی به ما داده شود قطعا یکی از بهترین و پرشکوه ترین راهپیمایی ها را خواهم داشت و اگر هم اجازه تجمع دادند در یکی از سالن های تهران باشکوه ترین تجمع را برگزار می کنیم و در هر دو حالت آقای روحانی سخنران ویژه مراسم خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار