|
|
کدخبر: ۱۶۲۲۵۷

رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:

خبرگزاری تسنیم: وزیر کشور با اشاره به فعالیت کمیته اجرایی خانه احزاب گفت: وزارت کشور دخالتی در این کمیته ندارد و فقط بستر را آماده می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسیخبرگزاری تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، امروز در حاشیه گردهمایی مشترک معاونین برنامه ریزی و اشتغال و مدیران کل دفاتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری های سراسر کشور در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه آیا وزارت کشور نحوه فعالیت کمیته اجرایی خانه احزاب را تایید می کند یا نه، گفت: لازم نیست فعالیت آنها مورد تایید ما باشد و دخالتی هم در کمیته اجرایی نداریم و فقط بستر را آماده می کنیم. البته دوستان لطف دارند و در هر مرحله ای با معاونت سیاسی مشورت می کنند.

وی درباره دیدار احزاب با رئیس جمهور افزود: هنوز برنامه ای طراحی نشده و این موضوع منوط به راه اندازی خانه احزاب است.

وزیر کشور در ادامه در رابطه با آخرین وضعیت دانایی فر خاطرنشان کرد: ما از طرف پاکستان و توسط امکانات منطقه ای در حال پیگیری هستیم.

رحمانی فضلی با اشاره به سفر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان گفت: مجموعه امکانات و پروژه ها خوب بود و اراده دولت به اجرای پروژه ها در این استان است و اگر اجرا شود حرکت خوبی در این منطقه ایجاد خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استانداری ها برای اجرای مرحله دوم یارانه ها آمادگی کامل دارند یا نه؟ اظهار داشت: صددرصد آماده ایم و از اول جلسات متعددی با استانداران و فرمانداران داشتیم و همه کمیته هایی که در ستاد هدفمندی یارانه تشکیل شده، متناظرش در استانها شکل گرفته و ستاد اصلی استاندار است. ضمن اینکه در حوزه مسائل امنیتی هم آمادگی کامل داریم.

وزیر کشور تاکید کرد: یقین بدانید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و مرحله دوم یارانه ها در آرامش کامل اجرا می شود.

رحمانی فضلی در خصوص اینکه دولت چه اندازه به حمل و نقل کمک می کند، اظهار داشت: در قانون هدفمندی مقرر شده از محل عدم ثبت نام به حوزه حمل و نقل کمک شود و در تبصره ۲ بودجه هم تا ۱۰۰ میلیارد دلار پیش بینی شده است. به همین جهت اقدامات خوبی را در سال ۹۳ و سال های بعد انجام می دهیم.

وی در خصوص افزایش کرایه ها نیز افزود: افزایش کرایه ها به صورت سالانه امری طبیعی است و شورا باید برای افزایش کرایه مصوبه داشته باشد. اما در این زمینه هماهنگی با دولت انجام و با هماهنگی دولت میزان افزایش کرایه اعلام می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار