|
|
کدخبر: ۱۶۲۳۶۳

سلیمانی در گفت و گو با فارس:

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که جمهوریت و اسلامیت نظام قابل تفکیک نیست، گفت: به نظر می رسد اصلاح طلبان بین جمهوریت و اسلامیت نظام گیر کرده اند و نمی توانند تصمیم خود را در این باره به درستی اعلام کنند.

محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارسبا اشاره به صحبت های خاتمی درخصوص دفاع از جمهوریت نظام گفت: سخنان ایشان و نادرستی آنها برای همه اظهرالشمس است.

وی افزود: در انتخابات سال ۸۸ با وجود اینکه فاصله ای بین آرای دو نامزد به بیش از ۱۱ میلیون نفر می رسید با این حال پس از اعلام نتایج به نتیجه انتخابات تن ندادند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: با وجود همین مسئله این افراد نمی توانند درخصوص حفاظت از جمهوریت نظام مطلبی را بیان کنند.

سلیمانی گفت: در دوران آقای خاتمی بارها پیش آمده بود که شخصی برنده انتخابات در داخل یک دانشکده شده بود اما حکم به نام شخص دیگری زده می شد و این در حالی است که در آن زمان اوج گسترش دموکراسی البته به نقل از آقایان بود.

وی افزود: به نظر می رسد اصلاح طلبان بین جمهوریت و اسلامیت نظام گیر کرده اند و نمی توانند تصمیم خود را در این باره به درستی اعلام کنند.

سلیمانی گفت: حالا آقای خاتمی باید به این سئوال جواب دهند که چگونه می خواهد از جمهوریت با توجه به سوابق ایشان توجه کنند. خاتمی در هفتاد و پنجمین جلسه بنیاد باران بر ضرورت و اهتمام اصلاح طلبان از جمهوریت نظام تاکید کرده بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار