|
|
کدخبر: ۱۶۲۴۵۲

شاکری در گفت وگو با فارس:

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر خاتمی قصد توبه دارد صریح بگوید، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران نیازی به دفاع تمام قد افرادی چون خاتمی ندارد چراکه مردم در پای آرمان ها و اصول انقلاب خود ایستاده اند.

مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارسدر واکنش به اظهارات اخیر خاتمی مبنی بر دفاع تمام قد وی از جمهوریت نظام اظهار داشت: خاتمی کوتاه قدی خود را در فتنه ۸۸ نشان داده چرا که وی و همفکرانش در سال ۸۸ با اقدامات خود استقلال و جمهوریت نظام را زیر سؤال بردند.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی اصول و خطوط قرمز مشخصی دارد که اگر کسی خود را مدافعش می داند باید به آن پایبند باشد بنابراین نظام جمهوری اسلامی ایران نیازی به دفاع تمام قد افرادی چون خاتمی ندارد چرا که این نظامی مردمی است و مردم در پای آرمان ها و اصول انقلاب خود ایستاده اند.

شاکری با اشاره به هنجارشکنی های خاتمی و همفکرانش در سال ۸۸ تصریح کرد: در سال ۸۸ شاهد بودیم که وی و همفکرانش در مقابل شعارهای فتنه گران ۸۸ مانند «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» و «شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه» سکوت کردند که این امر موجب گستاخی فتنه گران و نظام استکبار شد.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان تأکید کرد: گفته می شود که خاتمی قصد اظهار ندامت و پشیمانی از اقدامات خود در سال ۸۸ دارد که اگر چنین پشیمانی برای او حاصل شده بهتر است صریحا اعلام کرده و تبری خود را از شعارها و رفتارهای ساختارشکنانه بیان کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار