|
|
کدخبر: ۱۶۲۶۶۵

رضایی در گفت وگو با تسنیم خبر داد:

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از ارائه طرح تحقیق و تفحص از سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی به هیئت رئیسه مجلس طی امروز و فردا خبر داد.

محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین و نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به طرح تحقیق و تفحص از سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی اظهار داشت: پس از مشاهده مشکلات و نواقصی در اداره این سازمان به دنبال حل آنها بودیم اما از آنجا که این ایرادات و نواقص رفع نمی شد و این سازمان هم به وظایف خود عمل نمی کرد لذا مجبور شدیم طرح تحقیق و تفحص از سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی را آماده کنیم.

وی ادامه داد: بررسی نحوه حمایت و همراهی این سازمان با بخش خصوصی در سال اقتصاد و فرهنگ با تکیه بر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و عدم تحقق برنامه های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در حمایت از شهرک های صنعتی از جمله مهم ترین محورهای این طرح تحقیق و تفحص است.

رئیس کمیته سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد کمیسیون شوراها در توضیح دلایل تهیه چنین طرحی گفت: متاسفانه این سازمان به وظایف خود در مقابل سرمایه گذاران عمل نمی کند و اقداماتش خلاف خط و مشی دولت که خروج از تورم و ایجاد اشتغال است، بوده همچنین این سازمان پول هایی از سرمایه گذاران می گیرد که خلاف قانون است چراکه وظیفه این سازمان حمایت از صنعت گران و تولیدکنندگان است اما متاسفانه این سازمان زمین را به قیمت های بالا به سرمایه گذاران می دهد.

رضایی افزود: همچنین مشخص نیست که این پول ها در کجا هزینه می شود چراکه یک ریال آنها به خزانه نمی رود و هزینه کرد آنها معلوم نیست لذا ما طرح تحقیق و تفحص را برای روشن شدن این موضوعات تهیه کردیم و در انجام آن نیز اصرار داریم.

وی در پایان گفت: طرح تحقیق و تفحص از سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری تقدیم هیئت رئیسه می شود تا در دستورکار قرار گیرد.

نتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار