|
|
کدخبر: ۱۶۲۷۱۷

ابوترابی فرد در نطق پیش از دستور:

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه که در کنار ارتش موجب اقتدار و قدرت نظام شده، از برکات انقلاب اسلامی است که از اندیشه ناب برآمده از قرآن و عترت می جوشد و در مبانی دینی ملت ایران ریشه دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه ها اعم از عرصه های دفاعی، امنیتی و فرهنگی به عنوان پشتوانه قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفای نقش کرده است.

وی افزود: سپاه پاسداران این رکن پرقدرت انقلاب و بازوی پرتوان نظام که در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز ایران را به نماد اقتدار و قدرت و پایگاه عظمت امت اسلام تبدیل کرده است، از برکات انقلاب اسلامی است که از اندیشه ناب برآمده از قرآن و عترت می جوشد و در مبانی فرهنگی و دینی ملت ایران ریشه دارد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امید می رود در سایه بالندگی و افزایش اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این فرزندان سلحشور و دلیر امام و بازوان قدرتمند رهبری معظم انقلاب اسلامی شاهد افزایش اقتدار نظام در همه عرصه ها به ویژه عرصه های دفاعی، نظامی، امنیتی و فرهنگی باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار