|
|
کدخبر: ۱۶۲۷۷۱

آصفری در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اراک در مجلس گفت: دولت به جای برگزاری جشن های چند صد میلیونی به فکر بهبود اوضاع اقتصادی مردم باشد.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا انتقاد از ضیافت شام معاون امور زنان رئیس جمهور برای همسران وزرا و سفرای کشورها که به مناسبت روز زن برگزار شد، گفت: دولت جشنی را در تالار حافظیه کاخ سعدآباد برگزار کرد که باید مشخص شود که پول آن از کجا آمده است. آن ها در این جشن سکه هدیه دادند و پول بیت المال هزینه شد.

وی افزود: دولت از یک طرف توقع دارد که مردم از یارانه ها انصراف دهند و از طرفی خودش اینگونه حیف و میل می کند و اشرافی گری و تجمل گرایی به راه می اندازد که این اقدامات شایسته نیست و مقدسات اسلامی ما نیز در تضاد است.

نماینده مردم اراک در مجلس، تأکید کرد: اینگونه اقدامات سبب می شود که مردم بگویند " قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را ". دولت از یک طرف می گوید که در تأمین دارو و درمان مردم مشکل دارد و از طرفی جشن های چند صد میلیون تومانی با حضور همسر رئیس جمهور و همسران وزرا و همسران برخی از سفرای کشورها برگزار می کند. این کار واقعا قابل توجیه نیست و باید مورد تجدیدنظر قرار گیرد.

آصفری در ادامه اظهارداشت: بهتر است دولت به طور شفاف پاسخ دهد که پول برگزاری این جشن را چه کسی داده و از کجا آمده است و حتی چقدر برای آن هزینه کرده است؟

وی خاطرنشان کرد: این ریخت و پاش ها در دولت در زمانی شکل می گیرد که مردم مشکلات جدی برای تأمین دارو، درمان و معشیت شان دارند که دولت باید به این نکته توجه کرده و بیشتر به فکر اصلاح امور معیشتی و درمانی مردم باشد و اگر پولی نیز دارد، آن را برای بهبود اوضاع اقتصادی جامعه هزینه کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار