|
|
کدخبر: ۱۶۲۸۱۲

حاجی به تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: یکی از طراحان استیضاح وزیر نیرو از تشکیل کمیته ای ۳ نفره برای بررسی استیضاح چیت چیان خبر داد و گفت: طرح استیضاح وزیر نیرو هنوز نهایی نشده که پس از اعلام نظر نهایی این کمیته به جمع بندی می رسیم.

حسیت حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس و یکی از طراحان استیضاح وزیر نیرو در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمدر مورد وضعیت استیضاح وزیر نیرو از سوی نمایندگان مجلس، گفت: در حال حاضر طراحان استیضاح وزیر نیرو متشکل از نمایندگان ۳ استان کشور، مشغول بررسی استیضاح چیت چیان هستند ولی هنوز این طرح نهایی نشده است.

وی افزود: در جلسه ای که در روزهای گذشته با طراحان استیضاح وزیر نیرو در مجلس داشتیم، مقرر شد که بررسی های بیشتری برای استیضاح چیت چیان از سوی نمایندگان برای این کار انجام شود و فعلا طرحی در این زمینه مطرح نشود.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در ادامه، اظهار داشت: کمیته ۳ نفره ای متشکل از بنده، الهیار ملکشاهی، نماینده مردم کوهدشت در مجلس و حجت السالام موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس برای بررسی استیضاح وزیر نیرو تشکیل شده است.

حاجی دلیگانی خاطر نشان کرد: این کمیته موظف شده تا نشست هایی را با وزیر نیرو پیرامون موارد طرح شده در استیضاح وی، داشته باشد و پس از بررسی های انجام شده، گزارش آن را نهایی کرده و در اختیار نمایندگان استیضاح کننده قرار دهد تا در این زمینه تصمیم گیری شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، پیش از این امیر عباس سلطانی نماینده مردم بروجن در مجلس در گفت وگویی به خبرنگار پارلمانی تسنیمگفته بودکه در حال حاضر نمایندگان استان های چهار محال و بختیاری، اصفهان و خوزستان به طور جداگانه مشغول جمع آوری امضا برای استیضاح چیت چیان، وزیر نیرو هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار