|
|
کدخبر: ۱۶۲۸۴۳

مطهری نژاد در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری، تشکیل خانه احزاب از سوی اصلاح طلبان را ضد تحزب دانست و گفت: مسئله خانه احزاب باید با تفاهم طرفین حل شود.

میرزا بابا مطهر ی نژاد عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، با اشاره به برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب تا پایان بهار، گفت: وزارت کشور گفته موضوع خانه احزاب مربوط به خود احزاب است و ما دخالتی نمی کنیم، اما معتقدم با این روش به جایی نمی رسیم. چون اگر اصلاح طلبان پیش قدم شوند اصول گرایان تبعیت نمی کنند و اگر هم اصول گرایان قدم بردارند، اصلاح طلبان قبول نخواهند کرد.

وی افزود: از این رو وزارت کشور باید پیش قدم شود و اعضای خانه احزاب در آخرین دوره را مامور تشکیل مجمع عمومی کند و یا جمعی از دو طرف(اصول گرا و اصلاح طلبان) را انتخاب کند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری همچنین درباره اینکه " برخی از اصلاح طلبان می گویند اصول گرایان با تشکیل خانه احزاب مخالفت می کنند و اصلاح طلبان خود خانه احزاب تشکیل دهند "، اظهارداشت: این را اصلا به صلاح کشور نمی دانم و ضد تحزب است، چرا که مسئله خانه احزاب باید با تفاهم طرفین حل شود، نه اینکه یک جریان به فکر راه اندازی و تشکیل این خانه بیفتد.

مطهری نژاد درخصوص فعالیت کمیته اجرایی خانه احزاب برای برگزاری مجمع عمومی در دوره جدید نیز، گفت: من اطلاعی از ترکیب این کمیته ندارم.

وی در ادامه درخصوص تعیین ساختار انتخاباتی حزب مردم سالاری در انتخابات مجلس دهم، افزود: ساختار ما بعد از همایش هایی که دبیرکل در نشست خبری اعلام کرد مشخص می شود، اما می توانم بگویم مصصم هستیم که در انتخابات حضوری فعال و تاثیرگذار داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار