|
|
کدخبر: ۱۶۳۱۵۰

فارسی نژاد اعلام کرد /

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی حزب موتلفه اسلامی گفت: امسال از اولین سند برنامه اداره کشور که برای اولین بار است توسط یک حزب تولید می شود پرده برداری خواهیم کرد.

به گزارش حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، امیر فارسی نژاد رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی حزب موتلفه اسلامی در اولین اجلاس کشوری معاونین مطالعات و برنامه ریزی حزب متبوعش با اشاره به شعار این اجلاس با عنوان " عزم تشکیلاتی برای تحقق پیام رهبری "، گفت: امسال به یاری خداوند از اولین سند برنامه اداره کشور که برای اولین بار است توسط یک حزب تولید می شود، پرده برداری خواهیم کرد.

وی افزود: بر اساس برنامه ای زمان بندی شده و با اتکای به نیروهای توانمند تشکیلات دراستان ها، نسخه درمانی برای حل معضلات کنونی کشور خصوصاً در عرصه فرهنگ و اقتصاد را با توجه به نگاه بومی و استانی، ارائه خواهد شد و با بهره مندی از ظرفیت و توان بیش از پانصد کارشناس و نخبه در حوزه های مدیریتی مختلف این سند را تدوین خواهیم کرد.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی حزب موتلفه اضافه کرد: چندین سال است که مواضع تشکیلات در دو حوزه برنامه چگونگی اداره کشور ومعرفی مدیران کارآمد برای اداره کشور قرار دارد وامسال با اتکای به اقدامات صورت گرفته و با عزم جدی ان شاءالله سند این ادعا را برای خدمت به نظام ارائه خواهیم کرد.

فارسی نژاد افزود: به نظر من رقابت احزاب در کشور از رویکردهای تبلیغی و تخریبی باید به رویکرد برنامه محور برای اداره بهینه کشور تبدیل شود و این همان چیزی است که به نفع مردم و نظام خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار