|
|
کدخبر: ۱۶۳۱۶۱

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب موتلفه اسلامی برای تحقق منویات رهبری در پیام نوروزی، با پرهیز از هر گونه شعارگرایی با عزم تشکیلاتی از تمام ظرفیت خود در کشور استفاده خواهد کرد.

به گزارش حوزه احزابخبرگزاری فارس، امیر حسین فارسی نژاد عضو شورای مرکزی و رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به شعار اولین اجلاس کشوری معاونین مطالعات و برنامه ریزی حزب متبوعش، اظهار داشت: امسال به یاری خداوند از اولین سند برنامه اداره کشور که برای اولین بار توسط یک حزب تولید می شود رونمایی خواهیم نمود.

فارسی نژاد افزود: بر اساس برنامه زمان بندی شده و با اتکا به نیروهای توانمند تشکیلات دراستانها، نسخه درمانی برای حل معضلات کنونی کشور خصوصاً در عرصه فرهنگ و اقتصاد با نگاه بومی و استانی، ارائه خواهد شد و با بهره گیری از ظرفیت و توان بیش از پانصد کارشناس و نخبه در حوزه های مختلف مدیریتی این سند را تدوین خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه چندین سال است که مواضع تشکیلات در دو حوزه برنامه چگونگی اداره کشور ومعرفی مدیران کارآمد برای اداره کشور قرار دارد، گفت: امسال با اتکا به اقدامات صورت گرفته و با عزم جدی امیدواریم بتوانیم سند این ادعا را برای خدمت به نظام ارائه نماییم.

رئیس مرکز مطالعات حزب موتلفه اسلامی در پایان اظهار داشت: معتقدم رقابت احزاب در کشور را باید از رویکردهای تبلیغی و تخریبی به رویکردهای برنامه محور تبدیل کنیم و این همان چیزی است که به نفع مردم و نظام خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار