|
|
کدخبر: ۱۶۳۳۵۶

رسایی در گفت وگو با فارس خبر داد

نماینده تهران در مجلس از کشف «مشروبات الکلی» از بند ۳۵۰ زندان اوین خبر داد و گفت: در این بند علاوه فتنه، «منافقان»، «ضدانقلاب»، «افرادی با جرایم خیلی خاص» و نیز «بهائیان» هم حضور داشتند.

حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارسبا اشاره به بازرسی از بند ۳۵۰ زندان اوین اعلام کرد در جریان بازرسی از این بند زندان اوین، علاوه بر وسایل ارتباطی مانند تبلت، سیم کارت و لپ تاپ، «مشروبات الکلی» نیز کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه ظاهراً آقایان ذوق و سلیقه شان را علاوه بر ایجاد فتنه در کشور در ساخت مشروبات الکلی نیز به کار گرفته اند، افزود: خوشبختانه مسئولان زندان پیش از آغاز بازرسی از بند ۳۵۰ زندان اوین، هوشیاری به خرج دادند و از ابتدای ورودشان و نحوه برخورد با زندانیان و نحوه برخورد زندانیان با خودشان فیلم گرفتند و در این فیلم مشخص است که مسئولان با احترام عمل کردند اما چون زندانیان می دانستند که ممکن است لو بروند و وسایل شان کشف شود، به همین دلیل مقاومت کردند.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: به نظرم نه تنها با این زندانیان بلکه باید با افرادی که در راستای ورود این وسایل به داخل زندان همکاری کردند و اجازه ورود دادند، نیز برخورد شود که «البته برخی از این افراد تاکنون شناسایی شدند».

وی تأکید کرد: عناصر مختلفی در زندان رفت و آمد دارند که گاهی می توانند از جایگاهشان سوءاستفاده کنند اما اگر با این افراد برخورد شود، قطعاً دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود.

رسایی در پایان تأکید کرد: در بند ۳۵۰ زندان اوین علاوه بر عناصر فتنه، «منافقان»، «ضدانقلاب»، «افرادی با جرایم خیلی خاص» و نیز «بهائیان» هم حضور داشتند که البته یکدیگر را قبول دارند و از یکدیگر دفاع می کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار