|
|
کدخبر: ۱۶۳۴۲۷

در حاشیه جلسه کمیسیون امنیت ملی صورت گرفت؛

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از دستور لاریجانی برای دیدار مجامع استانی اصفهان، گلستان و البرز که پیش از این از وزیر کشور سئوالاتی داشتند در حاشیه جلسه کمیسیون امنیت ملی خبر داد.

منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به حضور وزیر کشور در کمیسیون امنیت ملی گفت: در حاشیه جلسه امروز با توجه به دستور ریاست مجلس، نمایندگان مجمع استانهای اصفهان، البرز و گلستان نیز در کمیسیون امنیت ملی برای گفتگو با رحمانی فضلی حضور یافتند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جلسه دوستانه بود و بجز آقای موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و آقای محمدی نماینده خرم آباد، تمام نمایندگان از پاسخ های وزیر کشور به سئوالاتشان قانع شدند.

به گزارش مهر پیش از این تعداد زیادی از نمایندگان مجلس نسبت به انتصاب فرمانداران و استانداران در استانهایشان اعتراض داشتند که به همین دلیل بارها طرح استیضاح وزیر کشور به امضای نمایندگان رسید اما به دلیل مخالفت ریاست مجلس و رایزنی ها ملغی شد.

بر اساس این گزارش سئوال ابراهیم آقامحمدی در خصوص دیدار هیات پارلمانی اروپا با عناصر فتنه بود که وزیر کشور به عنوان فردی که نقش مهمی در امنیت کشور دارد چرا اجازه چنین دیداری را داده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار