|
|
کدخبر: ۱۶۳۴۵۷

جعفری به تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون انرژی مجلس از بازدید تعدادی از اعضای این کمیسیون از تأسیسات نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد و گفت: قرار ست این بازدید در نیمه اردیبهشت انجام شود اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

جلیل جعفری عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به برنامه ریزی های اعضای این کمیسیون برای بازدید از تأسیسات نیروگاه اتمی بوشهر، گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس از تأسیسات نیروگاه اتمی بوشهر و میزان روند پیشرفت آن بازدید داشته باشند.

وی افزود: در برنامه ریزی های انجام شده قبلی قرار بود اعضای کمیسیون انرژی مجلس در روزهای ابتدایی اردیبهشت بازدیدی از تأسیسات نیروگاه اتمی بوشهر داشته باشندف اما به تازگی مطلع شدیم که برخی تجهیزات این نیروگاه در حال به روزرسانی است که ترجیح دادیم پس از آن، این بازدید انجام شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، تصریح کرد: برنامه ریزی کرده ایم تا تعدادی از اعضای این کمیسیون، نیمه اردیبهشت بازدیدی از تأسیسات نیروگاه اتمی بوشهر و میزان پیشرفت آن داشته باشند. البته زمان دقیق این بازدید هنوز مشخص نیست.

جعفری خاطر نشان کرد: این بازدید در راستای وظیفه نظارتی مجلس انجام می شود و دلیل خاصی برای آن وجود ندارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار