|
|
کدخبر: ۱۶۳۷۰۴

باهنر در گفت و گو با فارس:

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: درباره طرح رسیدگی به اموال مسئولان همه اعضای مجمع تشخیص اتفاق نظر دارند اما توسعه و دامنه این طرح بسیار وسیع بوده و نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر از مسئولان را دربر می گیرد.

محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، در مورد دیدار جبهه متبوعش با جامعتین(جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز) اظهار داشت: هنوز برنامه ای برای دیدار با جامعتین در دستور کار نداریم اما در حال پیگیری هستیم.

نایب رییس مجلس همچنین در پاسخ به این پرسش که اصولگرایان بحثکلان ورود به انتخابات مجلس و غیر مصداقی را از کی کلید خواهند زد، گفت: بحثانتخابات، فضای سیاسی و رسانه ای کشور را تحت تاثیر قرار می دهد در حالی که ما امروز مسائل مهم تری مانند مسائل بین المللی و اقتصادی را پیش رو داریم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری اضافه کرد: مقام معظم رهبری سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کردند بنابراین وظیفه داریم بیشتر به مسائل اقتصادی و دغدغه های مردم بپردازیم و به دولت کمک کنیم.

باهنر تاکید کرد: ورود به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پرداختن رسانه ها به این مقوله بسیار زود است و ظلمی به مشکلات موجود که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، تلقی می شود.

وی در مورد طرح رسیدگی به اموال مسئولان که قرار بود در مجمع تشخیص مصلحت نظام پیگیری شود نیز خاطرنشان کرد: مصوبه ای که از مجمع بیرون می آید باید یک ادغام داشته باشد و در آن به طور واقعی مصالح کشور پیش بینی شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین افزود: درخصوص رسیدگی به اموال مسئولان همه اعضای مجمع تشخیص اتفاق نظر دارند اما توسعه و دامنه این طرح بسیار وسیع بوده و نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر از مسئولان را در بر می گیرد به گونه ای که بسیاری از اعضا معتقدند که «سنگ بزرگ علامت نزدن است».

باهنر در توضیحات بیشتر طرح رسیدگی به اموال مسئولان، تصریح کرد: این ۱۰۰ هزار نفری که قرار بود در این طرح به اموالشان رسیدگی شود مسئولانی از تمامی اعضای شوراهای شهر، مدیران کل، ادارات، معاونان، امرای ارتش، سپاه و… بودند اما در قانون اساسی رسیدگی به اموال رهبری، رئیس جمهور و وزرا درج شده است بنابراین همین امر سبب شده تا اعضای مجمع تشخیص درخصوص این گستردگی و دامنه طرح اتفاق نظر داشته باشند.

وی ادامه داد: اعضا مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح رسیدگی معتقدند که رسیدگی به اموال مسئولان در حیطه قانون اساسی و کمی گسترده تر یعنی نمایندگان مجلس باشد و می گویند توسعه و دامنه این طرح برای قوه قضائیه کار سنگینی تلقی می شود و نتیجه ای نیز نخواهد داشت یعنی اگر قرار است اموال رسیدگی شود بهتر است دامنه آن مسئولان رده بالای مملکت باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار