|
|
کدخبر: ۱۶۳۹۹۵

یک عضو فراکسیون زنان مجلس در گفت وگو با فارس:

یک عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اعتراض به برگزاری جشن در کاخ سعدآباد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) گفت: در شرایطی که مسئولان از اشرافی گری انصراف نمی دهند چگونه انتظار دارند مردم از یارانه ۴۵ هزار تومانی انصراف دهند.

سکینه عمرانی در گفت و گو با خبرنگار جامعه فارس گفت: برگزاری جشنی با نام ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن که در کاخ سعدآباد برگزار شد موجی از بی اعتمادی را در بین مردم ایجاد کرده است چراکه از یک طرف مسئولان شعار ساده زیستی و انصراف از یارانه را می دهند اما از سوی دیگر چنین مراسم های تجملاتی را برگزار می کنند.

وی ادامه داد: اینکه مسئولان برخلاف شعارهای خود عمل می کنند برای دولت هزینه های سنگینی را به دنبال خواهد داشت و اقدام اخیرشان نیز باعثاعتراض قشر متوسط جامعه شده است که در تماس های مکرر با نمایندگان مجلس این موضوع را اذعان می کنند.

این عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی افزود: ما با برگزاری جشن مخالف نیستیم و مسئولان می توانند هر روز در منازل شخصی خود جشن برگزار کنند اما استفاده از بیت المال در شرایطی که مردم به هر دلیلی در شرایط اقتصادی مناسبی به سر نمی برند جای تأمل دارد.

عمرانی اظهار داشت: مسئولان دولت باید به دقت مراقب رفتار و گفتارهای خود باشند چراکه چشم میلیون ها نفر به آنها است و اگر انتظار دارند که مردم با آنها همراه باشند نباید برخلاف شعارهای خود عمل کنند و چگونه انتظار دارند مردم از یارانه ۴۵ هزار تومانی خود برای کمک به دولت انصراف دهند اما خودشان از برگزاری مراسم های تجملاتی انصراف نمی دهند؟!

وی افزود: زمانی که جشنی با نام ائمه و به اسم معصومین برگزار می شود توقع از این گونه مراسم این است که فضای روحانی داشته باشد نه فضای تجملاتی که با استفاده از اموال بیت المال برگزار می شود.

عمرانی افزود: برگزاری این جشن موجب نارضایتی قشرهای متوسط و ضعیف جامعه شده است و اگر یک نظر سنجی در این هفته برگزار می شد نارضایتی مردم برای مسئولان کاملا مشخص می شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار