|
|
کدخبر: ۱۶۴۱۶۶

صفار هرندی در مراسم دکتر سلام:

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اینکه دولت به اسم هدفمند کردن یارانه ها بخواهد از مردم حمایت کند ولی در عمل آنها را سرزنش کند یک طنز خنده دار است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم جشن یک سالگی مجموعه «دکتر سلام» در سازمان بسیج دانشجویی گفت: از اینکه نشاط و هیجان دانشجویی در این جلسه حاکم است خوشحالم زیرا سیاست در ذات خودش خشن است و اینگونه می توان آن را تلطیف کرد.

وی با اشاره به ازدحام جمعیت و تشویق های مکرر حضار در زمان سخنرانی صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران و قطع سخنان وی از سوی حضار گفت: امیدوارم آقای زیباکلام به اعتبار اینکه این کار در محیطی آمیخته با طنز صورت گرفته است دلگیر نشده باشد ولی این را بگویم که آنچه امروز برای آقای زیباکلام اتفاق افتاد به مدت ۸ ماه در دانشگاه های مختلف از سوی کسانی که نام خودشان را جنبش سبز گذاشته بودند برای ما اتفاق می افتاد.

وی گفت: البته جلسه ما محیط گله گذاری نیست ولی این مسائل فقط متعلق به روزهایی که به قول مسلمانان نامش فتنه است، نبود، البته اگر آن اتفاق زشت است، ما نباید به تکرار آن کمک کنیم.

صفارهرندی با اشاره به موفقیت مجموعه طنز دکتر سلام اظهار داشت: طنز یعنی از کاه کوه بسازیم ولی گاهی در این بازی به نقاطی می رسیم که از مرزهای اخلاق خارج می شویم در صورتی که طنز نباید از حریم ها خارج شود.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دلیل استقبال فوق العاده از طنز دکتر سلام این است که برای اولین بار یک مجموعه طنزهای متعلق به فرهنگ خودمان را مطرح می کند.

صفارهرندی اضافه کرد: گاهی اوقات عدم تناسب در روزنامه ها دیده می شود و کسانی که دم از ملی گرایی می زنند از عناوین ضد ملیت استفاده می کنند یا کسانی که برای انهدام ارکان نظام در آن سوی مرزها برنامه ریزی می کنند به عنوان چهره های دلسوز کشور مطرح می شوند که این اتفاقات نوعی طنز است.

وی گفت: اینکه دولت به اسم هدفمند کردن یارانه ها بخواهد از مردم حمایت کند ولی در عمل آنها را سرزنش کند یک طنز خنده دار است.

صفارهرندی افزود: حتی اینکه فردی به عنوان مشاور و معاون رئیس جمهور ۱۰ پست داشته و هنوز هم اشتهای پست های دیگری را دارد خودش طنز است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار