|
|
کدخبر: ۱۶۴۲۲۵

خبرگزاری تسنیم: مراسم اولین سالگرد طنز دانشجویی دکتر سلام با حاشیه های جالبی همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، برگزاری مراسم یک سالگی طنز دکتر سلام که در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود.

*هادی قاسمی مدیرمسئول خبرگزاری دانشجو در ابتدای برگزاری این مراسم ضمن عذرخواهی حاضران به دلیل کمبود جا عنوان کرد: درخواست های برای برگزاری این برنامه در دانشگاه ها و سینماهای مختلف داشتیم که با ان موافقت نشد وحتی اجازه نصب پوسترهای این برنامه را نمی دادند.

وی با اشاره به مخاطب میلیونی این طنز اعلام کرد: به زودی نماد و نقد طنز در این مجموعه رونمایی می شود.

*پخش کلیپ احمد توکلی از دیگر حواشی این مراسم بود که در آن وی دولت احمدی نژاد و موسوی را دولت های سختگیری در زمینه انتقاد دانست و گفت: در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد نهاد ریاست جمهوری بارها از من شکایت کرد.

*حسن عباسی، محسن رضایی، محمدحسین صفارهرندی در این مراسم سخنرانی کردند و حسین قدیانی رئیس سازمان بسیج دانشجویی، محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج، حمید رسایی، مهرداد بذرپاش، محمد غرضی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم از جمله میهمانان این برنامه بودند.

*غرضی در سخنان کوتاهی در این مراسم با اشاره به اینکه کشورداری امری ساده ای نیست به دوران خود از نشریه گل اقا اشاره کرد و گفت: اگر من نبودم نشریه گل آقا بیرون نمی آمد. زیرا یا عکس من یا عکس مرحوم حبیبی مدام عکس روی جلد این نشریه بود.

وی طنز را مایه توسعه زندگی دانست و گفت: زندگی بدون طنز معنایی پیدا نمی کند.

*در این مراسم سیروس مقدم کارگردان مجموعه پایتخت، شهرام شکیبا کارگردان طنز قندپهلو، مسعود ده نمکی کارگردان فیلم معراجی ها تقدیر شد و از طنز حساس نشو و صرفا جهت اطلاع و همچنین مازیار بیژنی تقدیر بعمل آمد.

*شهرام شکیبا در سخنان کوتاهی گفت: در کشور ما بین برادران ممکن است اختلاف وجود داشته باشد اما خدا را شکر این خانواده پدر بزرگی دارد که همواره موجب حذف استحکام خانواده ماست.

وی با اشاره به اینکه اگر مشکلات و مسائلی در این کشور هست فقط به اعضای خانواده و خانه مربوط است گفت: برخی سعی می کنند داشته های ما را هجو بگیرند و اگر به اینجا برسیم که همه جناح ها تریبون داشته باشند و طنز برای آنها مهم باشد و نقد را بپذیرند کسی نمی تواند در خارج از آن مرزها القا کند که جامعه ما اندوهگین است.

*سیروس مقدم نیز در سخنان کوتاهی با تأکید براینکه حضور در بین شما دانشجویان مرا به دوران دانشجویی ام برد گفت: در مراسم تقدیر که روز گذشته انجام شد دل بچه های پایتخت شکست مراسم تقدیر به یک جشنواره تبدیل شد و کارکتری که در ایام نوروز در تلویزیون تبدیل به یک لات شده بود جایزه بهترین بازیگر نوروز را دریافت کرد.

*بذرپاش نیز در سخنان کوتاهی ضمن اشاره به بازی ایران و مالدیو گفت: بازی ایران و مالدیو که با نتیجه ۱۷ بر صفر به سود ایران تمام شد مربی مالدیو اعلام کرد تیم ایران قوی بود و ما گل خوردیم. اکنون نیز تیم مذاکره کننده پس از پایان مذاکرات از قدرت تیم مذاکره کننده می گوید.

*صادق زیباکلام نیز از جمله حاضران در این برنامه بود که دقایقی کوتاه پس از سخنرانی حسن عباسی صحبت کرد و دانشجویان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از او استقبال کردند.

وی در پاسخ به اعتراضات دانشجویان به دیدگاه های او گفت: حداقل می گذاشتید آقای عباسی از سالن بیرون برود و بعد این سخنان را مطرح می کردید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار