|
|
کدخبر: ۱۶۴۴۵۶

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از مؤسس و مدیر گروه بانوان نیکوکار و مؤسس آسایشگاه خیریه کهریزک قدردانی کرد.

به گزارش گروه پارلمانیخبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته با حضور در منزل اشرف قندهاری بهادرزاده یکی از مؤسسین آسایشگاه خیریه کهریزک از اقدامات این بانوی نیکوکار تجلیل کرد.

وی با آرزوی دوام تأییدات برای آن بانوی تریبت یافته در مکتب قرآن و عترت، گفت: امیدوارم برکات وجود پرخیر شما مستدام باشد و از برترین سعادت و توفیق ها در هر دو عالم برخوردار باشید. انسان ها در این دنیا می آیند و می روند اما تنها تعداد محدودی ازآنها به توفیق ویژه خدمت به خلق خدا دست می یابند.

همچنین به پاس قدردانی از نیم قرن زحمات خیرخواهانه و فعالیت های نیکوکاری خانم قندهاری یک جلد کلام الله مجید و لوح تقدیر به رسم یادبود به وی اهدا شد.

فعالیت های نیکوکاری بانوان در حسینیه قندهاری از دهه چهل شمسی شروع شده و تاکنون ادامه دارد.

در متن لوحی که ابوترابی فرد به خانم قندهاری اهدا کرد، آمده است:

جهان هستی بر بنیان سخاوت و بخشش خدای مهربان استوار گردیده و از همین رو تحرک و پویایی شرافتمندانه انسا ن های خیر و نیکوکار همواره در پیشگاه حق پسندیده و خوشایند بوده است.

اینجانب در ایام سالروز ولادت فرخنده حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام شامخ زن از همت بالای انسانی سرکار عالی در جهت تلاش برای بنا نهادن مؤسسه خیریه کهریزک تقدیر نموده و امیدوارم در پرتو عنایات ذات اقدس احدیت و توجهات حضرت ولی عصر(عج) از بهترین توفیق بندگی و سعادت خدمت به ملت عزیز بهره مند باشید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار