|
|
کدخبر: ۱۶۴۴۶۱

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح پزشک خانواده با آنچه طراحی شده، متفاوت است و در حال حاضر شکل مطلوبی از این طرح در کشور نداریم.

به گزارشخبرگزاری فارساز جیرفت، فرج الله عارفی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت اظهار داشت: مسئولیت امانت و تکلیف است تا زمانی که این موقعیت در خدمت ما است باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم بگذاریم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: نیروی انسانی سرمایه یک جامعه است و این سرمایه ها به آسانی به دست نمی آیند که به راحتی آنها را کنار بگذاریم، اینکه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به این جایگاه دست یافته است، محصول تلاش افراد زیادی است.

عارفی با بیان اینکه این سرمایه ها را باید در جای خود استفاده کنیم، افزود: یکی از مشکلات در دستگاه های ما عدم نظارت بر نیروی انسانی است که این امر میزان آسیب پذیری نیروی انسانی را افزایش می دهد و برای صیانت از جایگاه نیروی انسانی باید نظارت و کنترل بر آن داشت تا نیروها حفظ شوند.

وی با بیان اینکه در بودجه سال جاری پیش بینی خوبی برای بخش سلامت شده است، خاطرنشان کرد: در اجرای طرح پزشک خانواده آنچه انجام شده است با آن چیزی که طراحی شده در این طرح متفاوت است و در حال حاضر شکل مطلوبی از پزشک خانواده در کشور نداریم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل مدیریتی در بحثاستان مشکلاتی را برای دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ایجاد کرده که در این راستا جلساتی با مدیران بیمه سلامت ایران گذاشتیم تا دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این بخش مالی مستقل شود و سرعت کار افزایش یابد.

انتهای پیام / ۸۰۰۰۲ / ش۳۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار