|
|
کدخبر: ۱۶۴۴۷۸

حبیبی در پاسخ به فارس:

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: جلسه مشترک برخی اصولگرایان با جامعه روحانیت مبارز ادامه دارد، در این جلسه چگونگی راه های تقویت این هماهنگی بین عامه اصولگرایان است و گروه، حزب یا تشکیلات خاصی مورد نظر نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی عصر امروز(پنجشنبه) در حاشیه مراسم ختم مرحوم حاج سیداحمد امیرحسینی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه جزئیات جلسه مشترک برخی اصولگرایان با جامعه روحانیت مبارز چیست؟ اظهار داشت: این جلسه برای هماهنگی و وحدت بین اصولگرایان برگزار می شود. در این جلسه چگونگی راه های تقویت این هماهنگی بین عامه اصولگرایان است و گروه، حزب یا تشکیلات خاصی مورد نظر نیست.

حبیبی ادامه داد: اما چون وحدت همه نیروهای انقلاب من جمله جریان اصولگرایی را یک موضوع اساسی برای انقلاب می دانیم به همین دلیل دعوت آقای تقوی را پذیرفتیم.

وی ازود: در این جلسه تا به حال به وحدت عملیاتی نرسیده ایم و به نظرم این نقطه ضعف نیست.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: برای تداوم انقلاب قاعدتاً کسانی که دل در گرو انقلاب دارند را در یک صف باید دید و علت پذیرش دعوت هم این بود که ما هم خودمان را جزء صفی از دلسوزان انقلاب می دانیم.

حبیی در پاسخ به خبرنگار دیگری که پرسید آیا فکر می کنید اصولگرایان تا زمان انتخابات به یک وحدت کامل برسند یا خیر، گفت: چه طیف اصلاح طلبان و چه اصولگرایان برای وحدت ۱۰۰درصدی راه دشواری را در پیش دارند البته من وحدت اصولگرایان را مشکل اما ممکن می دانم و معتقدم چیز غیرممکنی وجود ندارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار