|
|
کدخبر: ۱۶۵۱۳۴

حسینی در گفت و گو با فارس عنوان کرد:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تأکید معاون وزیر امور خارجه بر پیگیری حقوقی مصادره اموال بنیاد علوی توسط آمریکا خبر داد.

سید باقر حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارسبا اشاره به اقدام غیر قانونی آمریکا مبنی بر مصادره اموال بنیاد علوی اظهار داشت: اموال بنیاد علوی متعلق به مردم ایران است و هیچ جنبه دولتی هم ندارد که بتوان با استناد به آن این اموال را توقیف کرد.

وی افزود: اقدام اخیر دولت آمریکا در مصادره اموال بنیاد علوی کاملا غیر قانونی و بر خلاف تعهداتی است که این کشور به ایران داده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بررسی موضوع مصادره اموال بنیاد علوی توسط آمریکا در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر با آقای عراقچی معاون وزیر امور خارجه مسئله بنیاد علوی مورد بررسی قرار گرفت و وی با تأکید بر غیر قانونی بودن اقدام آمریکا، بر پیگیری حقوقی این مسئله تأکید کرده است.

بنا بر این گزارش، اموال بنیاد علوی با حکم دادگاهی در ایالت نیویورک آمریکا به نفع بازماندگان انفجارهای بیروت و الخبر عربستان مصادره شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار