|
|
کدخبر: ۱۶۵۵۷۶

مرتضی درزی رامندی سفیر کشورمان در لوبلیانا با سامو خریبار میلیچ رئییس اتاق بازرگانی و صنایع اسلوونی در لوبلیانا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی درزی رامندی سفیر کشورمان در لوبلیانا با سامو خریبار میلیچ رئییس اتاق بازرگانی و صنایع اسلوونی در لوبلیانا دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که آخرین وضعیت مناسبات تجاری ایران و اسلوونی و راه های گسترش بیشتر همکاریهای اقتصادی و تجاری دو کشور و همچنین سفرهای آتی مسئولین اتاق بازرگانی و هیاتهای تجاری اسلوونی به ایران مورد بحثو تبادل نظر قرار گرفت، رامندی زمینه های بالقوه برای همکاریهای اقتصادی و تجاری دو کشور را با توجه به ظرفیتهای موجود دو طرف، فراتر از میزان فعلی دانست و فضا را برای افزایش همکاریهای فیمابین مناسب توصیف کرد.

در این ملاقات که فرنک کواچ دبیر مجمع تجاری ایران و اسلوونی نیز حضور داشت، خریبار رئییس اتاق بازرگانی اسلوونی بر علاقمند کشورش برای بسط مناسبات تهران – لوبلیانا، بویژه در حوزهای اقتصادی، تجاری و بازرگانی تاکید کرد.

وی با اشاره به حجم مبادلات فیمابین، آمادگی اتاق بازرگانی اسلوونی را برای تسهیل ارتباطات میان تجار و شرکتهای اسلوونی با طرفهای ایرانی در جهت ارتقا همکاریها و سطح مبادلات اعلام داشت.

سفیر کشورمان همچنین طی نشستی جداگانه با حضور آقای یانکو وبر رئیس پارلمان اسلوونی، آلش کانتاروتی رئیس همکاریهای بین المللی اتاق بازرگانی، مسئولین وزارت امور خارجه و صاحبان صنایع و نمایندگان شرکتهای اسلوونی در محل اتاق بازرگانی و صنایع این کشور، درخصوص همکاریهای پارلمانی، اقتصادی و بازرگانی دو کشور و برنامه های آتی در این ارتباط رایزنی و تبادل نظر گرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار