|
|
کدخبر: ۱۶۵۶۳۷

حدادعادل در جمع خبرنگاران:

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: برای کاندیدا شدن درخصوص هیأت رئیسه مجلس در حال مشورت با آقای باهنر هستم تا به نتیجه خوبی در این زمینه برسیم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز(شنبه) در حاشیه نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین در جمع خبرنگاران به چرایی ثبت نام اکثریت مردم برای دریافت یارانه نقدی پرداخت و اظهار داشت: ابتدا به مردم گفتند از دریافت یارانه نقدی انصراف بدهید و بعد با افزایش قیمت ها روبرو خواهید شد و چون مردم نمی دانستند قیمت ها چقدر گران خواهد شد و چه تأثیری بر زندگی آنها خواهد گذاشت، مجدداً برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام کردند که البته یکی از دلایل می تواند این باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که اشکالات دولت قبل و تورم را چقدر در مشارکت مردم برای دریافت یارانه نقدی مؤثر می دانید، گفت: این دولت می خواست اشکالات دولت قبل را برطرف کند که یکی از مشکلات دریافت یارانه از سوی همه مردم بود که دولت فعلی اصرار داشت این رویه اصلاح شود و محقق نشد.

حداد عادل تأکید کرد: ثبت نام اکثریت مردم برای دریافت یارانه نقدی صرفاً یک علت نداشته، بنابراین پژوهشگران و جامعه شناسان باید تحقیق کنند تا در برنامه های آینده دولت این اتفاق نیفتد و به نتیجه برسد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا برای هیأت رئیسه مجلس کاندیدا می شوید، گفت: با آقای باهنر در حال مشورت کردن هستم تا به نتیجه خوبی در این زمینه برسیم.

وی در مورد ریاست بر سازمان صدا و سیما نیز گفت: من همیشه در اذهان هستم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار