|
|
کدخبر: ۱۶۵۷۸۲

بذرپاش در گفت وگو با فارس

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مربی مالدیو ۱۷ گلی که در بازی با ایران خورد را به خاطر قدرت زیاد تیم ما طبیعی دانست، گفت: احتمالا امتیازاتی که در مذاکرات می دهیم برای دستگاه سیاست خارجی ما طبیعی است.

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، گفت: اگر به خاطر داشته باشید مربی تیم مالدیو در بازی تیم خود با ایران وقتی ۱۷ گل دریافت کردند، گفت: ایران تیم بسیار قوی ای است، در نتیجه باخت در مقابل این تیم طبیعی است.

وی تصریح کرد: حالا که مذاکرات ایران در حال انجام است این مذاکرات ما را یاد آن بازی می اندازد و تیم مذاکره کننده ما مانند مالدیوی ها شده اند و می گویند چون امریکا کشوری قدرتمند است پس ما هر چقدر امتیاز بدهیم طبیعی است.

نماینده مردم تهران اضافه کرد: دولت در مذاکرات بسیار ضعیف عمل کرد آنچنان که در وعده هایی که داد مانند احیای سازمان مدیریت و… درست عمل نکرد و اینها باعثمی شود مردم نسبت به دولت بی اعتماد شوند.

بذرپاش در خاتمه اظهار داشت: ما در این مذاکرات با دیپلماسی ای لبخند هم ۲۰ درصد را دادیم و هم یارانه ها را از مردم می گیریم و هم آمریکا را گستاخ تر کرده ایم و بعد هم می گوییم چون آمریکا قوی است این امتیازهایی که دادیم طبیعی است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار