|
|
کدخبر: ۱۶۵۸۵۰

در گفت وگو با تسنیم مطرح شد /

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس گفت: در جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش مقرر شد تا جلسه ای با روحانی و معاونان وی داشته باشیم.

همت بیک مرادی عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه در جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش مقرر شد تا این جلسات تداوم داشته باشد، گفت: در این جلسه بر تعامل و گفت وگوی ما با دولت تاکید شد.

وی افزود: از این رو تصمیم گرفتیم نشستی با حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و معاونان وی داشته باشیم تا پیشنهادها و نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل جاری روز مطرح کنیم.

عضو شورای مرکزی جامعه نمایندگان ادوار مجلس با بیان اینکه ما دولت یازدهم را اصلاح طلب نمی دانیم، اظهار داشت: در دیدار با روحانی دغدغه های خود پیرامون مشکلات اقتصادی را مطرح خواهیم کرد و معتقدیم دولت نباید از ریل خود خارج شود.

بیک مرادی اضافه کرد: در این جلسه در خصوص انتخابات مجلس هم بحثو بررسی کردیم.

وی درباره اینکه جامعه اسلامی نمایندگان ادوار چه زمانی به دیدار رئیس جمهور خواهند رفت؟ گفت: ما در جلسه شورای مرکزی تصمیم گرفتیم با وی دیداری داشته باشیم و درخواست خود را برای این دیدار اعلام می کنیم و منتظر نتیجه خواهیم ماند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار