|
|
کدخبر: ۱۶۵۹۳۳

با تصمیم هیئت رئیسه مجلس /

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: براساس تصمیم هیئت رئیسه مجلس، قرار است نمایندگان از هفته آینده ۴ هفته جلسه علنی تشکیل دهند.

ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به برنامه های این هیئت در هفته آینده، گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، مجلس از هفته آینده، ۴ هفته به صورت متوالی جلسه علنی دارد.

وی افزود: براساس برنامه ریزی هایی که در هیئت رئیسه مجلس انجام شده، قرار است، نمایندگان مردم در خانه ملت از هفته آینده به مدت ۴ هفته در جلسات علنی مجلس حضور یابند و پس از آن برای شرکت در مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد به حوزه های انتخابیه شان بروند.

عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه به زمان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس در دوره سوم مجلس نهم اشاره کرد و اظهار داشت: زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست، اما احتمالا در روز ۴ خرداد این این انتخابات برگزار شود.

صادقی، تصریح کرد: قرار است نمایندگان مجلس پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه و به مناسبت سالگرد مجلس، دیداری با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته باشند، که این دیدار در هفته چهارم کاری مجلس انجام می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نمایندگام مردم در خانه ملت، طبق روال هر سال، امسال نیز دو هفته تعطیلات تابستانی خواهند داشت که در جلسه هفته آینده هیئت رئیسه مجلس در مورد زمان و چگونگی انجام آن برنامه ریزی می شود.

به گزارشخبرگزاری تسنیم، براساس آیین نامه داخلی مجلس، جلسات علنی پارلمان هر سه هفته یکبار تشکیل می شود که با تصمیم هیئت رئیسه مجلس مقرر شده که فقط از هفته آینده و به طور خاص ۴ هفته جلسه علنی داشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار