|
|
کدخبر: ۱۶۵۹۷۶

در حال بروزرسانی / لاریجانی در جمع تشکل های کارگری:

رئیس مجلس با انتقاد شدید از توزیع سی دی «من روحانی هستم»، برخی از مطالب ذکر شده در این سی دی را خلاف واقع و دروغ خواند و تأکید کرد که آقای روحانی رئیس جمهور نقشی در مسئله مک فارلین نداشته است.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز طی سخنانی در جمع تشکل های کارگری و بسیج کارگران به مناسبت هفته کارگر، اظهار داشت: فضای سیاسی کشور باید به سمت تولید باشد نه اینکه مخل آن باشد، برخی مدام ذهن ها را متفرق می کنند. سؤالم این است که اگر مسئله اصلی کشور تولید و رونق تولید است آیا الان دغدغه همه سیاسیون همین است؟ آیا همه به دنبال رونق تولید هستند یا مدام در کشور دعوا راه می اندازند؟

وی افزود: آیا این دعواها مشکلات کارگران را حل می کند؟ آیا به حل مشکل تولید در کشور کمک می کند؟ آیا این دعواها در تولید رونق ایجاد می کند؟ آیا جز این است که ذهن ها را متفرق می کند؟

رئیس مجلس تصریح کرد: همین چند روز پیش دیدم چه سر و صدایی در کشور به وجود آمده است آن هم بر سر یک سی دی، سی دی که با عنوان «من روحانی هستم» پخش شده است. در این سی دی یک سری مطالبی را مطرح کردند که برخی از مطالب خلاف واقع است. آقای روحانی رئیس جمهور را متهم کردند که شما در داستان مک فارلین حضور داشتید، این دروغ است، کسانی که در آن شرایط سیاسی پس از انقلاب حضور داشتند، همه می دانند که آقای روحانی نقشی در مسئله مک فارلین نداشته است، چرا خلاف واقع می گویید؟ چرا دروغ می گویید؟

ادامه دارد…

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار