|
|
کدخبر: ۱۶۶۰۶۵

صادقی به فارس خبر داد:

اعضای خانه کارگر در دیدار امروز خود با رئیس مجلس شورای اسلامی مشکلات خود را در این زمینه با لاریجانی مطرح کردند.

حسن صادقی معاون دبیرکل خانه کارگر در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، از دیدار اعضای خانه کارگر با رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در جلسه امروز پیرامون مباحثقانونی در زمینه صنعت، اشتغال و موارد قانون گذاری در این زمینه ها با لاریجانی صحبت شد.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که در جلسه امروز مطرح شد مشکلات بحثخصوصی سازی و واگذاری این بخش به صنعتگران بود که باید نظارت جدی بر این امر صورت بگیرد تا شاهد واگذاری این بخش به افراد غیرمتخصص نباشیم.

صادقی با اشاره به طرح مشکلات بازنشستگان در این دیدار خاطرنشان کرد: یکی از موارد دیگری که در این جلسه مطرح شد مشکلات بازنشستگان بود که این امر مغفول مانده که توجه دولت را در این امر می طلبد.

دبیرکل خانه کارگر به بیان سخنان لاریجانی در دیدار با اعضای این حزب پرداخت و اظهار داشت: رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در سخنان خود جامعه ایران را نیازمند آرامش دانسته و بر این امر تاکید کردند که باید اجازه داد تا مسئولان در فضایی آرام وضعیت اقتصادی کشور را بهبود بخشند تا در حوزه صنعت دغدغه های کارگران برطرف شود و نیروی کار جوان با امید بتوانند وضعیت اقتصادی کشور را سامان دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار