|
|
کدخبر: ۱۶۶۲۲۶

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از پایین آمدن وجدان کاری و فرهنگ کار در سطح جامعه گفت: مسئولان باید ضمن حفظ روحیه نشاط کاری، برای ارتقا و نشاط روحیه کارگران در جامعه قدم بردارند.

به گزارشخبرگزاری فارساز بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی ظهر امروز به مناسبت روز جهانی کارگر و هفته گرامیداشت معلم در جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی شهرستان بناب با انتقاد از پایین آمدن وجدان کاری و فرهنگ کار در سطح جامعه افزود: مسئولان باید ضمن حفظ روحیه نشاط کاری، برای حفظ نشاط و روحیه کارگران در جامعه قدم بردارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه از فعالیت ۲۱ هزار کارگر فعال در سطح واحدهای تولیدی و کارخانجات شهرستان بناب خبر داد و مسئولان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی را موظف کرد نسبت به برگزاری مراسم های تجلیل از کارگران نمونه اهتمام کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته معلم و روز جهانی کارگر، بر ضرورت برگزاری مراسمات با حضور فرهنگیان و کارگران تأکید کرد: برنامه ریزی کنید تا حداقل مدیران کل این دو اداره در شهرستان حضور یابند.

مدیر آموزش و پرورش بناب نیز در این جلسه با تشریح برنامه های هفته معلم در سطح شهرستان تصریح کرد: علاوه بر اهداء لوح با امضاء مسئولان شهرستان به یک هزار و ۸۰۰ فرهنگی شهرستان از ۳۵ معلم نمونه شهرستان بناب نیز طی مراسمی تجلیل می شود.

یعقوب جلیل آذر برگزاری همایش پیاده روی، کوهپیمایی، دیدار با فرهنگیان بازنشسته، برگزاری مسابقات متعدد ورزشی را از اهم برنامه های این هفته در بناب برشمرد و گفت: اقشار مختلف مردم در قبال جایگاه و منزلت معلم مدیون اند و باید دین خود را نسبت به این قشر زحمتکش در جامعه ارائه کنند.

انتهای پیام / ۶۰۰۰۴ / ع۳۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار