|
|
کدخبر: ۱۶۶۳۴۷

اسماعیلی در گفتگو با مهر:

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور از گفتگوی زنده رئیس جمهور با مردم در اوخر هفته جاری خبر داد و گفت: مجریان این برنامه در چارچوب یک تعامل مثبت میان صداوسیما و دولت انتخاب خواهند شد.

پرویز اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر که رئیس جمهور در اوخر هفته جاری با مردم سخن خواهد گفت، اظهارداشت: رییس جمهور در هفته جاری بعد از بخش خبری ساعت ۲۱ به صورت مستقیم با مردم در ارتباط با مهم ترین مسائل داخلی و بین المللی گفت وگو خواهد کرد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور، رویکرد دولت در زمینه مسائل اقتصادی به ویژه مرحله دوم هدفمندسازی یارانه را یکی از مهمترین محورهای این گفتگو نام برد و افزود: رویکرد دولت درباره مسائل سیاست خارجی از جمله تعامل با کشورها و نهادهای بین المللی و همچنین مسائل فرهنگی از دیگر موضوعاتی است که رئیس جمهور در مورد آن با مردم سخن خواهد گفت.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مجریان این گفتگو توسط دولت انتخاب می شوند، تصریح کرد: هیچ حاشیه ای در این زمینه وجود ندارد و مجریان در چارچوب یک تعامل مثبت میان صداوسیما و دولت انتخاب خواهند شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: مجریانی از میان کسانیکه که در حال حاضر در صداوسیما مشغول به کار هستند معرفی و از دولت نظر خواهی می شود و با تفاهم میان دولت و صداوسیما مجریان این برنامه انتخاب می شوند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار