|
|
کدخبر: ۱۶۶۴۱۴

جلودار زاده در وزارت کار:

مشاور امور بانوان وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه کارگر و کارفرما باید آرامش داشته باشند، خاطرنشان کرد: از دولت توقع داریم تا به این بخش کمک کند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، سهیلا جلودارزاده فعال سیاسی اصلاح طلب در مراسمی که در وزارت کار به منظور تجلیل هفته کارگر برگزار شد، با اشاره به برنامه ریزی یکساله در جهت ایجاد آشتی ملی و عزم ملی در کشور گفت: ۸ سال گذشته موجب از دست رفتن بسیاری از دستاوردها شده است که سال ها وقت می برد تا این امر اصلاح شود اما ما قصد داریم این وضعیت را بهبود بخشیم.

جلودارزاده با بیان اینکه برای افتتاح کارخانه ها تلاش بسیاری صورت گرفته است، تصریح کرد: هر صنعتی که در کشور به خودکفایی رسید و شهرک های صنعتی که ساخته شدند و سدهایی که افتتاح شدند غرق شادی شدیم که وصیت امام عملی می شود اما در این سال ها از آن فاصله گرفتیم و فراموش نمی کنیم بسیاری از کارمندان در گذشته در صدد بودند تا با پرداخت مابه التفاوت بیمه، خود را به بیمه سازمان اجتماعی تبدیل کنند و حتی در زمان جنگ تحمیلی شاهد بودیم بهترین خدمات را بیمارستان های تامین اجتماعی ارائه می کردند.

وی ادامه داد: اکنون جایگاه کارمندان و کشور ما به جایی رسیده است که سالیانه ۴ هزار و ۵۰۰ دلار دریافت می کنند اما کارگران در ترکیه که یکی از کشورهای همسایه ماست سالانه ۱۲ هزار دلار که رقمی معادل ۳برابر حقوق یک ایرانی است دریافت می کنند که اتحادیه زنان در تلاش است تا برای اصلاح این وضعیت گام بردارد.

مشاور امور بانوان وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: همانگونه که شعار امسال با عنوان اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته است باید تلاش کنیم تا با عزمی ملی اقتصاد خود را به شکوفایی رسانده و وضعیت اقتصادی را بهبود بخشیم.

جلودارزاده با بیان اینکه اکنون کرامت انسانی به زنان بازگشته است، خاطرنشان کرد: امروز صبح تصمیم گرفتیم این مراسم را در این وزارتخانه برگزار کنیم و در تلاشیم مملکتی که پس گرفته ایم به جای اولش برگردانیم.

جلودارزاده اظهار داشت: امیدوارم به شرایطی نرسیم که مانند بیمارستان های دولتی، برای درمان بیماران خود، تا انتهای شب منتظر بمانیم و در وزارت بهداشت و درمان باید به این امر توجه کنند.

وی با بیان اینکه کارگر و کارفرما باید آرامش داشته باشند، خاطرنشان کرد: هم کارگر و هم کارفرما باید آرامش داشته باشند هم دولت باید نظارت کند تابه وضعیت مطلوب در کشور برسیم.

مشاور امور بانوان وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تلاش می شود تا از سوءاستفاده ها جلوگیری شود، تصریح کرد: همه تلاش خود را به کار می بندیم تا از سوءاستفاده هایی که به دلیل نبودن نماینده واقعی کارگران در این بخش صورت گرفته است، جلوگیری شود چرا که معتقدیم هر ریالی که وارد سازمان می شود خون بهای کارگرانی است که برای آن تلاش کرده اند و باید این سرمایه ها مدیریت شود تا بتوانیم در این زمینه به موفقیت برسیم.

وی در پایان با بیان اینکه از دولت توقع داریم به این بخش کمک کند، خاطرنشان کرد: به همه مسئولان می گوییم در کنارشان هستیم و با تمام وجود در این امر تلاش خواهیم کرد و از دولت توقع داریم در این امر کمک کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار