|
|
کدخبر: ۱۶۶۵۳۳

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فرانسه خبر داد

خبرگزاری تسنیم: رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فرانسه گفت: غربی ها نسبت به مسئله حقوق بشر و تروریست، به صورت تاکتیکی برخورد می کنند اما تمایل گروه دوستی فرانسه به ایجاد تغییر در روابط با ایران بوده و این اتفاق صورت می گیرد.

حسن کامران در گفت وگو با خبرنگار تسنیم دراصفهانپیرامون دیدارش با دو مونتسکیو، رئیس گروه دوستی پارلمان فرانسه اظهار کرد: با توجه به اینکه چندین سال است این گروه غیر فعال شده در این جلسه بر گسترش روابط ۲ جانبه و همچنین فعال شدن گروه های پارلمانی تاکید شد.

وی افزود: هیئت پارلمانی فرانسه به من قول دادند که پس از انتخابات سنا، تحولاتی را در این زمینه ایجاد کرده و موانع موجود را برطرف کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه از طرف غربی خواسته نگاهش را به مسائل مختلف از جمله مسئله هسته ای تغییر دهد.

وی با ابراز تاسف از اینکه غربی ها نسبت به مسئله حقوق بشر و تروریست تاکتیکی برخورد می کنند بیان کرد: آنها هرجا نفعی دارند، وارد قضیه می شوند و هرجا منفعتی برایشان نیست، سکوت می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین از هیئت اروپایی خواست در رابطه با منافقین موضع شفافی اتخاذ کنند و خاطرنشان کرد: متاسفانه اکنون در اروپا در این زمینه افکار و سلایق مختلفی وجود دارد اما هیئت پارلمانی دوستی ایران و فرانسه عملکرد منافقین رو محکوم می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار